Toks reikalas kad isvietos bandant startuoti kad prasisuktu ratai jauciasi kad jie sokineja, su vaziuokle viskas ok, paduskos irgi savo vietose sveikos tiek dezes tiek variklio. granatos nebraska bet gal cia kas su jom gali but negerai, auto a6/c4 2.5tdi dabar r15 ratai uzmauti. dar lyg vibracija kazkokia jauciasi kai vaziuoji koki 100km/h ir bandai dugnais pasmaugti iki kokio 150km/h .kokios mintis kas galetu but, ar cia taip ir turi but.
kad nebutu vibracijos nuo 100km/h iki 150km/h patarciau pradziai susibalansuoti ratus
dabar: audi 100 (c4) avant 92m. 2.5 tdi
buvo: audi 100 (c4) avant 91m. 2.8 quattro (parduota)
buvo: audi 90 (b3) 87m. 2.3e (parduota)
buvo: audi 100 (C) 87m. 2.2t (parduota)
vaziuokle visa perinkta kas klibejo padarytas ratu suvedimas isvirtimas nupirkti r15 batai isbalansuoti, prieki stovi dujiniai amortikai ciut eina ispaus o ka jau kalbet kad bent viena puse suptusi. ner minciu kas cia gali but, netikrintos granatos bet jos sukant vaira nebraska gal yra koks kitas ju tikrinimo budas.
dar du kartus vasara su r17 ratais ir su vienu plysusiu sakes salenbloku buvo taip kad pradojo visas priekis sokinet net salone sedint akyse viskas liejosi nuo to sokinejimo, vienu kartu greitis 140km/h kitu tik 90km/h nemanau kad nuo vieno plysusio salenbloko taip galejo sokinet masina. pristabdzius nustojo purtitis tesent kelione 120-130km/h vibracijos nebuvo. kazkaip neramu daros greiciau vaziuot.
cia tas sokinejimas nuo padangu yra pas mane su 16 padangom sokineja,o su 18 nesokinejo , bet geriau varikli uzturbink ir nieks nesokines kai gerai pamygsi pedala