Po ilgu klajonių po įvairius forumus, nusprendžiau gryžti į seną, gerą audifanai.com
Nenesiai nusipirkau A6 2.7T Q Automata. Buvo parejusi viena turbina, todėl teko traukti variklį lauk. Per durnumą buvau pradėjęs ardyti bėgių svirtelės konsolę, bet pasirodo be reikalo. Reikėjo atjungti tik trosą iš apačios.
Taigi, variklis įdėtas. Bandom kurti - kuriasi. Begių svirtį į R padėtį ir visos PRND432 šviečia. Pajungiam kompą ir randam transmisijos klaidą. Trinam klaidą ir bandom dar kartą - tas pats.
Išardžiau bėgių konsolę dar kartą ir patikrinau ar viskas vietoje. Surinkus atgal ir perjungus kelis kartus, visos padėtys pradėjo veikti. Kitą dieną ta pati problema. Lendu į forumus ir ieškau priežasties. Matomai, kada ardžiau konsolę, kažką pažeidžiau arba ne taip uždėjau. Ant plastmasinio "svirties kilimėlio" yra du magnetai pagal kuriuos žalia plokštė nuskaito svirties padėtį.
Klaida:
17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal
P0706 - 35-00 - -
Trumpai:
Perjungus į atbulinį "R" visos raidės užsidega (PRND432) ir varinklis su greičių dėže eina į limp mode (tik 4-tas bėgis). Problema atsirado po to kai buvo išimtas variklis ir įlysta į bėgių svirties konsolę.
Sveikas man tapati beda yra, su vietineis pasitares pasake kad greiciu dezeja pradejo oziuotis selektorius
tada pirmadieni keliausiu i vilniu audi serviza kad atliktu degnostika ir pilnai apsviestu kokia problema, seip sake selektoriaus keitimas iki 2000lt kainuoja, bet kai mano greiciu deze buvo kapitaliskai perinkta rigoje tai labai nesibaidau nes turiu dar visiem metam garantini
beto klaidu kodai tokie patys kaip ir pas mane...
Audi A4 .:B6:. _=8E=_
100 ne greitis, medis ne stabdis...
Redaguotas erke 2011-06-07 13:13
Selektorius čia (uk) kainuoja ~200svarų. Pakeisti galima pačiam. Sako, kad ir tepalų lygis gali įtakoti. Rytoj keisiu dėžės tepalus ir jei nepadės, daba imsiu selektoriu (F125) ir bandysiu ardyti.
p.s. Svirties magnetukai ne prie ko. Jie metė kitą kalidą ir perrinkus, klaida dingo (F185 ar pan.)
Vakar dapyliau tepalų (labai nedaug) į greičių dėžę ir begiai buvo atsigavę. Truputi pasivažinėjus vėl pradėjo grybauti. Klaidos nebemeta, bet ir nerodo P, R, D ir 4 padeties and skydelio. Kompas rodo (vagcom autotrans group 004) "Z1" kai pasirenki "P" arba "R" ir rodo Z3 kai pasirenki "D" arba "4", o "3" ir "2" šviečiasi ir skydelyje ir kompas rodo teisingą padėtį (3 arba 2).
Bandysiu dar dapilinėti tepalo ir žiūrėsim kas gausis
Šiandien vėl bandžiau dalipinėti. Truputi pavažinėjau ir vėl išmetė F125 klaidą, tuo pačiu atsirado ir atbulinis, bet vėl įsijungė limp mode ir užstrigo 4tame bėgyje. Prie F125 sensoriau namu salygomis neprieisi (nebent vėl variklį traukti), todėl vešiu pas meistriukus kad pakeistu. Žiūrėsim kas gausis.
Pagaliau išlupai F125 sensoriu. Pragrežiau kniedis ir išardžiau. Pusė kontaktų buvo apėję korozija. Bandysiu valyti ir statyti atgal. Pagal įdėją, jį netgi pasukur ranta, skydelyje turėtų rodytį padėtį (PRND432). Prieš ardant bandžiau sukinėti, bet rezutatas toks pat kaip ir perjunginėjant su svirtimi.
Su 2.7T labiau komplikuota, nes per tą vietą eina išmetimo vamzdis. Kad prieiti prie virštutinio apsaugos varžto, reikia nuleisti greičių dėžę ir turėti plonas rankas.
del tu paciu klaidu maniske keliau i kauna tvarkyti greiciu dezes valdimo bloka sake bloko junktys yra kaskaip saltu lydimu darytos ir jos paioksiduoja ir pradada metyti klaidas tad laukiu 27d i kauna. sudereta kaina 1000lt