Reklama














Temos peržiūra
AudiFanai » Audi » AUDI - A6, S6, RS6
Autorius A6 2.7T BiTurbo TIP Limp mode (4-tame bėgyje)
wOox
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 426
Įstojęs: 14.10.08
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2011-06-07 12:46
Sveiki fanai!

Po ilgu klajonių po įvairius forumus, nusprendžiau gryžti į seną, gerą audifanai.com

Nenesiai nusipirkau A6 2.7T Q Automata. Buvo parejusi viena turbina, todėl teko traukti variklį lauk. Per durnumą buvau pradėjęs ardyti bėgių svirtelės konsolę, bet pasirodo be reikalo. Reikėjo atjungti tik trosą iš apačios.

Taigi, variklis įdėtas. Bandom kurti - kuriasi. Begių svirtį į R padėtį ir visos PRND432 šviečia. Pajungiam kompą ir randam transmisijos klaidą. Trinam klaidą ir bandom dar kartą - tas pats.
Išardžiau bėgių konsolę dar kartą ir patikrinau ar viskas vietoje. Surinkus atgal ir perjungus kelis kartus, visos padėtys pradėjo veikti. Kitą dieną ta pati problema. Lendu į forumus ir ieškau priežasties. Matomai, kada ardžiau konsolę, kažką pažeidžiau arba ne taip uždėjau. Ant plastmasinio "svirties kilimėlio" yra du magnetai pagal kuriuos žalia plokštė nuskaito svirties padėtį.

Klaida:
17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal
P0706 - 35-00 - -

Trumpai:

Perjungus į atbulinį "R" visos raidės užsidega (PRND432) ir varinklis su greičių dėže eina į limp mode (tik 4-tas bėgis). Problema atsirado po to kai buvo išimtas variklis ir įlysta į bėgių svirties konsolę.

Gal kas buvot susidūrę?


Autorius RE: A6 2.7T BiTurbo TIP Limp mode (4-tame bėgyje)
erke
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 1412
Įstojęs: 10.04.10
Miestas: Rokiškis
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2011-06-07 13:12
Sveikas man tapati beda yra, su vietineis pasitares pasake kad greiciu dezeja pradejo oziuotis selektoriussmiley
tada pirmadieni keliausiu i vilniu audi serviza kad atliktu degnostika ir pilnai apsviestu kokia problema, seip sake selektoriaus keitimas iki 2000lt kainuoja, bet kai mano greiciu deze buvo kapitaliskai perinkta rigoje tai labai nesibaidau nes turiu dar visiem metam garantini :)
beto klaidu kodai tokie patys kaip ir pas mane...


Audi A4 .:B6:. _=8E=_

100 ne greitis, medis ne stabdis...
Redaguotas erke 2011-06-07 13:13
Autorius RE: A6 2.7T BiTurbo TIP Limp mode (4-tame bėgyje)
wOox
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 426
Įstojęs: 14.10.08
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2011-06-10 22:56
Selektorius čia (uk) kainuoja ~200svarų. Pakeisti galima pačiam. Sako, kad ir tepalų lygis gali įtakoti. Rytoj keisiu dėžės tepalus ir jei nepadės, daba imsiu selektoriu (F125) ir bandysiu ardyti.

p.s. Svirties magnetukai ne prie ko. Jie metė kitą kalidą ir perrinkus, klaida dingo (F185 ar pan.)


Autorius RE: A6 2.7T BiTurbo TIP Limp mode (4-tame bėgyje)
wOox
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 426
Įstojęs: 14.10.08
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2011-06-12 13:06
Vakar dapyliau tepalų (labai nedaug) į greičių dėžę ir begiai buvo atsigavę. Truputi pasivažinėjus vėl pradėjo grybauti. Klaidos nebemeta, bet ir nerodo P, R, D ir 4 padeties and skydelio. Kompas rodo (vagcom autotrans group 004) "Z1" kai pasirenki "P" arba "R" ir rodo Z3 kai pasirenki "D" arba "4", o "3" ir "2" šviečiasi ir skydelyje ir kompas rodo teisingą padėtį (3 arba 2).

Bandysiu dar dapilinėti tepalo ir žiūrėsim kas gausis smiley


Autorius RE: A6 2.7T BiTurbo TIP Limp mode (4-tame bėgyje)
wOox
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 426
Įstojęs: 14.10.08
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2011-06-13 23:36
Šiandien vėl bandžiau dalipinėti. Truputi pavažinėjau ir vėl išmetė F125 klaidą, tuo pačiu atsirado ir atbulinis, bet vėl įsijungė limp mode ir užstrigo 4tame bėgyje. Prie F125 sensoriau namu salygomis neprieisi (nebent vėl variklį traukti), todėl vešiu pas meistriukus kad pakeistu. Žiūrėsim kas gausis.


Autorius RE: A6 2.7T BiTurbo TIP Limp mode (4-tame bėgyje)
wOox
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 426
Įstojęs: 14.10.08
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2011-06-20 16:33
Pagaliau išlupai F125 sensoriu. Pragrežiau kniedis ir išardžiau. Pusė kontaktų buvo apėję korozija. Bandysiu valyti ir statyti atgal. Pagal įdėją, jį netgi pasukur ranta, skydelyje turėtų rodytį padėtį (PRND432). Prieš ardant bandžiau sukinėti, bet rezutatas toks pat kaip ir perjunginėjant su svirtimi.

DIY 1.8T varikliui:
http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=2641952

Su 2.7T labiau komplikuota, nes per tą vietą eina išmetimo vamzdis. Kad prieiti prie virštutinio apsaugos varžto, reikia nuleisti greičių dėžę ir turėti plonas rankas.


Autorius RE: A6 2.7T BiTurbo TIP Limp mode (4-tame bėgyje)
erke
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 1412
Įstojęs: 10.04.10
Miestas: Rokiškis
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2011-06-20 16:42
del tu paciu klaidu maniske keliau i kauna tvarkyti greiciu dezes valdimo bloka sake bloko junktys yra kaskaip saltu lydimu darytos ir jos paioksiduoja ir pradada metyti klaidas tad laukiu 27d i kauna. sudereta kaina 1000lt


Audi A4 .:B6:. _=8E=_

100 ne greitis, medis ne stabdis...
Peršokti į forumą:
Paieška



Gimtadieniai
Šiandien gimtadienius švenčia: mikas, Beskut3, DIESEL power, wiliuzas, evaldasa6

Sveikiname!

Apklausa
Kaip dažnai plaunate savo Audi?

Kasdien

2-3 kartus per savaitę

Kartą per savaitę

2-3 kartus per mėnesį

Kartą per mėnesį

2-3 kartus per metus

Kartą per metus

Neplaunu išviso

Laukiu kol lietus nuplaus

Norėdamas balsuoti turite prisijungti.

Rezultatai
Komentarai: 0 
Archyvas
Aukštyn