Taigi susigyvenau jau beveik 2 metus su audi. Ir ramybes neduoda pora dalyku. Sakau gal atsiras cia kas man padetu.
Modelis - A6/C4 97m 2.5TDI 103kw automatas.
Pirmiausia tai del automato. Labai nepatinka toks dalykas kaip tarkim iseini ant lenkimo ir spaudi dugna, tada apsukos kyla iki red line, red line yra ties 4500rpm, o traukt nustoja jau mazdaug ties 3500rpm. Ar cia normalu? Primenu kad automatas.
Kazkaip pats galvoju, kad gal ir normalu, nes dyzelio max galingumas buna ant vidutiniu apsuku.
Kitas del kuro sanaudu, gal cia padetu kas nors su tokiu paciu varikliu ir automatu. Maniskes vasara 8, ziema 10.... Noretusi maziau...
O kaip pas jus?
Nu ir dar vienas:
Ejau ne per seniausiai technikine ir pasake, kad vos tilpau i dumininguma.
Gal patartumet kokia diagnostika daryt? purkstukus tikrint ar dar ka? Kazkaip kai uzsimine tai db neramu ant sirdies
Nu ir dar biski sunkokai visalaik kuriasi kai salta. (salta tai ta prasme pastovejusi kol variklis atvesta) Ryte gali but ir +20, vistiek sunkokai kuriasi. O antra kart jei kurciau tai lengvai.
Is anksto dekui uz betkokia informacija.
Redaguotas sarunasA6 2011-08-17 23:24
Del to lenkim oir apsuku tai jau cia su deze kazkas, automatui tikrai taip nebuna , bent kiek teko su a6 c4 vaziuot automatine.
O del sanaudu tai viskas cia ok , visgi automatas, maziau ir nepasidarysi niekaip. Mechanines ziema 8-10 paima
Amerikos forumas: Tu paklausi-tau visi atsako ir bando padėti.
Žydų forumas:Tu paklausi-taves irgi pradeda klausinėti.
Lietuviškas forumas:Tu paklausi-visi pradeda aiškinti koks tu esi kvailas.
Kaip nebuna? Cia ne automato beda, o variklio, kodel jis netraukia. Automatas taip ir turi veikti. Uzspaudi iki dugno, persijungia pavara i zemesne ir automatiskai pakyla apsukos. Tik kad variklis pas tave netraukia.
Signalizacijų montavimas, langų tamsinimas, elektros darbai, diagnostika. Avarinis signalizacijų atjungimas visą parą.
Tel. 861265422 www.saugosspektras.lt
Nu deze tai cia ne prie ko manau, junginejasi begiai visi normaliai. Ir trauka yra iki redline bet mazdaug nuo 3500rpm ne tokia stipri kaip iki 3500rpm. Dazniausiai tai kai lenkiu spaudziu gaza ir jau kai pakyla apsukos iki kokiu 3600rpm biski atleidziu gaza, kad nusizemintu pavara ir data jauciasi stipriai kad soka i prieki.
Laibai butu idomu palygint masinas jei kas atsirastu is kaunieciu su tokia komplektacija.....