2,5tdi v6 stovi VP44 siurblys su elektrine dalim PSG5
siti siubliai stovi visuose 2,5tdi v6 varikliuose.
jie gali skirtis tuo kad juos blokuoja IMO arba ne.bet cia jau nuo tu varikliu kur 114kw 120kw 132kw
beda tame kad as isidejau mechanine deze buvo triptronikas ir netinka degimas negaliu atstatyt kompa pasijugus paledziu parametrus pazet degimo kampa siurbli valdo atvirksciai degima ankstina kompas o variklis dirba idealiai ,o kai velina pradeda kalt ieskau galu kompas idetas nuo mechankes .kila mintis kad siurbliai gali skirtis tuom kad juose stovi ipurskimo laiko daviklis " ir nesusisneka su alkuninioi veleno daciku .kas dar kokiu minciu turi kur bedos ieskot .vieni perdarinejo greiciu deze su smagraciu bet paliko automato kompa kad skaiciuotuvai tiktu ir bu vo viskas tvarkoj .
pas man draugelis dejo mexana is automato ir jam kazkas buvo negerai(uzsikuria ,bet pradejus vaziuot gesta),bet nuvare i diagnostika ir kazka tai padare kad nieko nereikejo keisti..buvo tik prie kompo pajunge,mexaniskai nieko nekeite jam