Mašina A6 96 metų, 2.5TDI, 103kW pradėjo valgyt apie 11l/100km. Nemanau, kad čia normalios sanaudos, prie tokių "šalčių". Pažėjus per VAG-COM kuro normą rodo 1,4-1,9, kažką panašaus, esant darbinei temperatūrai, o kiek visi rašo, turėtų būti ~3,8-4,4 lyg. Tai pamaniau, gal čia ir bus ta problema, nes kažkaip ir šiltiems orams esant ji nemažai valgė.
Iš to išplaukia klausimas - gal žinot, kas Vilniuje galėtų pareguliuoti kuro normą, galbūt dar kažkiek paankstinti degimą, už proto ribose suvokiamą kainą ir ne "iš akies", ar "pagal variklio darbą"? Kuro normą pasireguliuočiau ir pats, bet iš to tada kyla klausimas - iš kur gauti tą magic galvutę boscho, kuria prisisuka ta viršutinė dalis, kurią reikia pastumti?
Ačiū už atsakymus.
Redaguotas Einantelisz 2013-12-18 22:32
O kame dar galėtų būti problema? Ji be proto nedūmina, traukia normaliai, nesipurto, nesikrato, nemanau, kad siurbliui ar purkštukams blogai..
Ir kaip su vag-com pareguliuoti? Man neišeina login padaryt, suvedus kodą, nulūžta VCDS
Susirask kanala kur butu fuel quantity adjust ar kazkas pan ir keisk reiksmes iki tau norimos, tik uzsirasyk reiksme kokia buvo iki tavo isikisimo (jeigu keisi reiksme bet kuro norma neiskeis reiskia ne tas kanalas). Seip pagal ideja tai tu skundies kad daug ima, kuro norma turi buti ~5 , o pas tawe daug maziau, tai is esmes tu padidinsi ta kuro norma, ir turetu dar daugiau imt, todel galvoju kad ne cia beda, bet aisku gali paeksperimentuoti. As ant savo masinos keisdamas tas reiksmes traukos/dumingumo skirtumo nepastebejau, tai galvoju kad ir kuro sanaudos neturetu kisti
Golf mk2 > Audi 100 c4 TDI > Audi A6 c4 TDI > Ford Galaxy TDI > Audi A6 c4 TDI quattro > Audi A4 b5 TDI
Pakėliau iki ~4,1 mg/str, dūmingumas ryškiai sumažėjo, trauka liko ta pati, gal net pagerėjo, žiūrėsim, kaip su kuro valgymu.
O kuo didesnis šitas skaičius, tuo mažiau ryja, kuo mažesnis, tuo daugiau ryja, visur šitaip rašo Bet jau tipo nuo 5 ir trauka kenčia
O kur galima pažiūrėt degimo kampą, gal gali pasakyt?
Pas mane C5 2.5TDI . Mieste ryja 18l/100km... Niekas nieko neranda .... Viska jau po servisus ismeginom. Kuro norma rode 20mg/r ,sako cia normuoja tai negali zinot pagal ji nieko... Bet siandien pirksiu laida su programa ir pats meginsiu zaist ,wazinet,gal kokia klaidele ismes... Ant C5 eina ta kuro norma reguliuot?
Einantelisz parašė:
Pakėliau iki ~4,1 mg/str, dūmingumas ryškiai sumažėjo, trauka liko ta pati, gal net pagerėjo, žiūrėsim, kaip su kuro valgymu.
O kuo didesnis šitas skaičius, tuo mažiau ryja, kuo mažesnis, tuo daugiau ryja, visur šitaip rašo Bet jau tipo nuo 5 ir trauka kenčia
O kur galima pažiūrėt degimo kampą, gal gali pasakyt?
, jo gali pasiziuret ten atrodo pasirenki Basic settings ir kazkokiam 0 ar 1 kanale atsiranda TDI timing, ikaitink iki darbines temperaturos, paziurek kiek sukiu bus, ir pasirink savo motora (AAT ar AEL) kartu su apsukom 1000 arba 1200
Golf mk2 > Audi 100 c4 TDI > Audi A6 c4 TDI > Ford Galaxy TDI > Audi A6 c4 TDI quattro > Audi A4 b5 TDI
O kad paankstinti degimą, reikia siurblį nuo variklio stumt, ar link variklio?
Kadangi dabar degimas yra ganėtinai vėlus, ~3,3 *BTDC esant tokiai nelabai didelei temperatūrai, kai pašilo, tai ir ~1 *BTDC buvo, ir dar mažiau..
Ir šokinėja blemba labai stipriai, esant laisvoms apsukoms, būna pvz 1,8, tada taip greit iki 3,1 ir tame tarpe vėl šokinėja.. Kai pakeli apsukas lyg ir susinormalizuoja, bet jaučiasi net keičiasi variklio darbas, šokinėjant tam kampui netolygiai dirba... Ar čia jau reiškia, kad siurbliui amen po truputį artėja?