Autorius |
Sumaišytas C6 vairo stiprintuvo skysti |
G3dutis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 247
Įstojęs: 27.07.12 Vairuoja: Audi A6
|
Parašyta 2015-12-08 18:52 |
0
|
|
|
Neapsižiūrėjęs dapyliau vairo stiprintuvo skysčio ir klausimas ar dabar neprisidariau bėdų..
Mano atveju ant kamštuko parašyta, jog reikia pilti G 002 000, bet aš dapyliau G 004 000 M2, o tokį supyliau, nes jį naudojau kai turėjau C5 modelį ir jo turėjau. Ir vienas ir kitas skysčiai yra originalūs, bet kuo jie skiriasi? Kas dabar gali nutikti? Kuo greičiau pilti visą skysti lauk ir supilti per naujo koks parašytas ant dangtelio ar čia nieko baisaus?
G3dutis prisegtas paveikslas:
|
|
Autorius |
RE: Sumaišytas C6 vairo stiprintuvo skysti |
G3dutis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 247
Įstojęs: 27.07.12 Vairuoja: Audi A6
|
Parašyta 2015-12-08 18:57 |
0
|
|
|
Prie to pačio, kaip suprasti tokią vairo stiprintuvo skysčio matuoklę? Nelabai suprantu iki kurios ribos reikia pilti skystį..
G3dutis prisegtas paveikslas:
Redaguotas G3dutis 2015-12-08 18:58 |
|
Autorius |
RE: Sumaišytas C6 vairo stiprintuvo skysti |
Empirio
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 61
Įstojęs: 16.04.13 Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2015-12-08 20:00 |
0
|
|
|
Matuoklis tai saltam varikliui kokia turi buti norma ir karstam (ne pilnai darbines temp), nes kai saltas variklis, slegis nebekelia jo, uz tai ir mietke zemiau. O del skyscio, tai buvo supiltas mineralinis, o tu dapyliai pilna sintetika, del pasekmiu tai nzn kaip jie reguoja...
Redaguotas Empirio 2015-12-08 20:04 |
|
Autorius |
RE: Sumaišytas C6 vairo stiprintuvo skysti |
Empirio
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 61
Įstojęs: 16.04.13 Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2015-12-08 20:06 |
0
|
|
|
Saltam, per viduri 20 skaiciaus. P.S. papildziau pries tai buvusi savo pranesima. |
|
Autorius |
RE: Sumaišytas C6 vairo stiprintuvo skysti |
G3dutis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 247
Įstojęs: 27.07.12 Vairuoja: Audi A6
|
Parašyta 2015-12-08 20:08 |
0
|
|
|
Empirio parašė:
Matuoklis tai saltam varikliui kokia turi buti norma ir karstam (ne pilnai darbines temp), nes kai saltas variklis, slegis nebekelia jo, uz tai ir mietke zemiau. O del skyscio, tai buvo supiltas mineralinis, o tu dapyliai pilna sintetika, del pasekmiu tai nzn kaip jie reguoja...
Tai jei aš supyliau esant šaltam varikliui ties riba, kur baigiasi 20C ir prasideda 80C, bus kaip tik?
O dėl šitų G002000 ir G004000M2, tai dar čia klausimas ar jie nėra vienas ir ta pats, tik pasikeitęs kodas, nes kitam forume buvo apie tai rašyta.. b*e, nesuprasi kaip čia yra iš tikro.. Ar tu tiksliai žinai, kad jie yra skirtingi?
Redaguotas G3dutis 2015-12-08 20:11 |
|
Autorius |
RE: Sumaišytas C6 vairo stiprintuvo skysti |
Empirio
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 61
Įstojęs: 16.04.13 Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2015-12-08 20:20 |
0
|
|
|
Neesu, tiesiog passat klube perskaiciau istrauka is diskusijos http://www.passat-club.lt/forum/viewtopic.php?f=23&t=526&start=80&sid=425519d9e5ce5d2886f5247f0bb1c6be, jei neturi registracijos pakopinu:
Richy rašė:
gince rašė:
Kas nezinot neklaidinkit kitu - FEBI 06162 mineralinis vairo stiprintuvo skysti, originalus G 002 000 taip pat mineralinis, bet dabar VAG pakeite zymejima ir G 002 000 zymimas kaip G 004 000M2 taip pat mineralinis ir nereikia rasyt nesamoniu ir klaidint. As patarciau pilt originala, ne karve kainuoja audi centre mokejau 45 lt o eolte maciau 50 lt, febi turetu kainuot apie 30 lt, tai siulyciau FEBI 06162 pirkt praplovimui , o G 004 000M2 supilt i sistema
G004 M2 sintetika= Febi 06161 analogas! Duok nuoroda, kur parasyta, kad tai mineralinis. Febi 06162= G002 analogas.
G 002 000 maisyti su G 004 000M2 galima, bet nerekomenduojama. Problemos su salnikais atsiranda butent po sintetikos G004 000 M2 dapiliniejimo i bakeli, kur yra senas G 002. Reikia pilnai keisti skysti.
Jo persiprasau, mane pati suklaidino audi centre, nes sake kad G 004 000M2 yra analogas nebegaminamam G 002 000 ir jis ira mineralinis, kad G 004 000M2 analogas nebegaminamam G 002 000 tai taip ir ira, bet jis vis delto sintetinis, tai va ops: O ka parases Richy tai ira 100proc tiesa |
|
Autorius |
RE: Sumaišytas C6 vairo stiprintuvo skysti |
Empirio
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 61
Įstojęs: 16.04.13 Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2015-12-08 20:26 |
0
|
|
|
Beje, diskusijos data 2011 rugsejis, tai per 4 metus gal kazkas pasikeite su zymejimais as pirkau sau http://e-shop.eoltas.lt/index.php?cl=details&anid=6162F&searchparam=6162F&force_sid=okfvr3ev62p9k2mhu5ciol378t4gnchh jis atitinka G 002 000 mineralinis.
Redaguotas Empirio 2015-12-08 20:28 |
|
Autorius |
RE: Sumaišytas C6 vairo stiprintuvo skysti |
G3dutis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 247
Įstojęs: 27.07.12 Vairuoja: Audi A6
|
Parašyta 2015-12-08 20:37 |
0
|
|
|
Tavo nukopijuotoje temoje iš Passat klubo žmogus kažkaip pats sau prieštarauja, arba aš ne taip suprantu, nors skaičiau jau kelis kartus. jis rašo, kad "VAG pakeite zymejima ir G 002 000 zymimas kaip G 004 000M2 taip pat mineralinis", tai vadinasi, kad G002000 ir G004000M2 yra vienas ir tas pats, tik kad dabar pasikeitęs kodas. Paskui rašo, kad "G004 M2 sintetika" Per kiek forumų varau, bet taip ir nesupratau ar blogai padariau, jei dapyliau G 004 000M2
Redaguotas G3dutis 2015-12-08 20:38 |
|
Autorius |
RE: Sumaišytas C6 vairo stiprintuvo skysti |
Ghost
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 864
Įstojęs: 14.04.14 Miestas: Panevėžys
Vairuoja: Audi R8
|
Parašyta 2015-12-08 20:44 |
0
|
|
|
Geriau nauja skysti supilk ir paciam ramu bus. |
|
Autorius |
RE: Sumaišytas C6 vairo stiprintuvo skysti |
G3dutis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 247
Įstojęs: 27.07.12 Vairuoja: Audi A6
|
Parašyta 2015-12-08 20:48 |
0
|
|
|
Tai aš jau ir judu tokios minties link.. Nes žiūriu čia nei vienam forume, nei vienoj temoj nėra jokio konkretaus, vieningo atsakymo, kaip iš tikro yra su tais kodais..
Bet, kad tokio dalyko nedaręs, ar sunku ten pačiam išleisti tą skystį ir supilti naują? Nes neturiu supratimo, per kur reikia jį išleisti |
|
Autorius |
RE: Sumaišytas C6 vairo stiprintuvo skysti |
G3dutis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 247
Įstojęs: 27.07.12 Vairuoja: Audi A6
|
Parašyta 2015-12-09 13:12 |
0
|
|
|
Iš Kauno Audi centro gavau tokį atsakymą:
"Viskas gerai, keitėsi kodas iš G 002 000 į G 004 000 M2. Nieko nenutiks."
Iš Vilniaus Audi centro:
"Galite pilti, gamyklos pakeitimas. Anksčiau buvo G002 dabar jau tokio negamina. Dabar yra naujas kodas G004000M2. Techninių duomenų nežinom – bet jei gamykla keičia viskas atitinka."
Tai taip suprantu, kad G002000 ir G004000M2 yra vienas ir tas pats |
|
Autorius |
RE: Sumaišytas C6 vairo stiprintuvo skysti |
Bamperis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 8306
Įstojęs: 17.10.08 Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2015-12-09 13:21 |
0
|
|
|
Tai šio amžiaus klausimas jau išrištas.
Manau, kad prie šios temos jau bent 10 metų nebegrįšim.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai |
|
Autorius |
RE: Sumaišytas C6 vairo stiprintuvo skysti |
G3dutis
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 247
Įstojęs: 27.07.12 Vairuoja: Audi A6
|
Parašyta 2015-12-09 14:57 |
0
|
|
|
Gavau dar ir tokį atsakymą, taip pat iš Audi centro (Kaunas):
"G002 mineralinis, g004 sintetinis.". Tai taip išeina, kad juos galima maišyti??? |
|
Autorius |
RE: Sumaišytas C6 vairo stiprintuvo skysti |
Martynas29
Klubo draugas
Atsijungęs
Pranešimai: 1416
Įstojęs: 12.01.11 Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi 80
|
Parašyta 2015-12-09 15:14 |
0
|
|
|
As manau, kad juos maisyti tarpusavyje yra negerai, bet pilnai pakeisti visa skysti i G004 pilnai sintetini tikrai gali ir nieko bloga nenutiks, svarbiausiai nedapilinek, o pasikeisk visa ir viskas bus gerai.
Mano Audi b2 |
|