Sveiki. Kas gali būti, kad vaziuojant ir pavyzdžiui užmynus gazą iki dugno variklis ties 3-4k apsuku susipurto ir dingsta trauka, jaigu nuemi koja nuo pedalo, uzgesta. jaigu prilaikai apsukas neuzgesta ir vėl pradeda dirbti normaliai tik nebebūna traukos. Per nauja užkūrus vėl viskas gerai kol nepagazuoji. Kai užgesta, su starterio pagalba nebeina užkurti... Griebia bet nesiveda. patempus ant buksyro koki 20 metrų iškart užsiveda, po to užgesinu vėl vedasi puikiai. (Kuriasi variklis tiek šiltas tiek šaltas labai gerai).
Autorius
RE: A6 c5 1.9 tdi 81kw ant dideliu apsuku susipurto.
-Griebia bet nesiveda., -kuriasi variklis tiek šiltas tiek šaltas labai gerai. Su logika kažkas negerai.. O šiaip tai aš žiūrėčiau el. Dali, siurblį, galbūt kompensatorius nuo aplinkybių priklauso kaip butu.
Autorius
RE: A6 c5 1.9 tdi 81kw ant dideliu apsuku susipurto.
Siandien pasidariau diagnostika. Buvo 3 klaidos. 1 kazkas su g75 atrodo, kita air flow intake pressure, o kita atrodo air flow intake manifold. istryne, dingo, bet pakurus vel atsirado air flow intake manifold pressure. Tos aktyvios klaidos kodas atrodo 00575.
Autorius
RE: A6 c5 1.9 tdi 81kw ant dideliu apsuku susipurto.