Sveiki forumiečiai,
klausimas būtų dėl lambda zondo.. Pas mane 1.8 turbo varikliuxas, automatas, su dujomis, bet žemomis apsūkomis kažkaip lėtokai begėjasi, visada šauna į žemesnę pavarą ir pradeda tada skrist, mieste važinėt taip tampantis pradeda pabosti.
Diagnostika rodo, jog visiškai miręs antras lambda zondas (už katoliko).
Klausimas: ar lambda zondas esantis už katoliko, turi įtakos variklio traukai važiuojant dujomis? Suglumino, nes vieni sako, kad čia ir bus bėda, kiti sako, kad dujomis išvis jokios įtakos neturi antras O2...
Žiūrėjau gyvus parametrus turbinos slėgio, prie 2400-3000 rpm - 1810 mbar, kartais prie 2400 nukrenta iki 1000 mbar..
Buvo momentas kai sugrybavo babina, tai pradžiai sukeičiau vietomis su kita, lyg ir 'misfire' daugiau nebėra, dirba lygiai gražiai variklis.
Kažką aš ten sugrybavau su turbo stebėjimais, dar kartą tikrinau, viskas ok, užpučia ir laiko norm. Labiau domina klausimas ar antra lambda gali turėt įtakos traukai? Dėkavoju
P0140 - O2 sensor bank 1, sensor 2 - No activity detected
P1118 - Bank 1, sensor 2 Heater circuit: Open circuit
P1114 - Bank 1, Sensor 2: Internal Resistance too high
P1136 - Bank 1, mixture adaptation (add): System too lean
Bandžiau fiškę "pravalyt" optimistiškai, bet vistiek klaida atsinaujina. Gyvi paramretrai, jei gerai pamenu, yra užsitrgę ties kažkiek V..