Sveiki. Turiu audi a6c6 2.4 benzas/dujos. Ijungus benzina, ant laisvu apsuku jauciasi netolygus variklio darbas ir siokia tokia vibracija salono viduje. Ant duju vaziuojant masina mazdaug ties 2k apsukom pradeda purtytis, o ant laisvu dirba dar blogiau. Uzmynus daugiau gazo, viskas ok, trauka yra. Pasikeiciau zvakes, uzdegimo babinas, bet vistiek tas pats. Pajungus diagnostika raso missfire 3,4 cilindrai. Katik pasitikrinau kompresija, visi cilindrai 11-12 kPA. Kibirkstis taip pat visuose yra. Gal kas turite kokiu minciu, kas cia dar galetu but?
Padariau siandien dar karta diagnostika. Rode, kad misfire 4 cilindras. Pabandziau dirbant ant laisvu apsuku atjungti 4 cilindro babina, darbas nepasikeite. Atjunginejant kitus po viena, tai itakojo variklio veikima. Reiskia nedirba 4 cilindras. Dar karta patikrinom kompresija, rodo 11. Kompresija normali. Pabandem sukeist zvakes ir coilus vietom su kitais cilindras, itakos neturi. Issuke zvake patikriom kibirksti- kibirkstis yra. Patikrinom coilo laidus, visur itampa ateina. Ijungus dujas ir uzspaudus 4 cilindro tiekimo zarnele, variklio darbas nepasikeicia, o pabandzius su kitais ta pati, iskart reaguoja. Reiskia ne purkstukai. Nuemem variklio dangteli, galvojom gal kas blogai su veleneliais ar klaponais- bet viskas lyg ir gerai spaudosi, niekas nesuluze. Tai kibirkstis yra, kompresija yra, kodel gali nedirbti 4 cilindras?? Meta dar ir liamba zondu klaida kad uzpila, nu bet cia jau kaip suprantu vien del to, kad nedirba 4 cilindras. Gera misle, gal kas padesit ja issprest??
O kaip tos galvos itempejas, kur grandine itempia niekada kai užkurdavai šaltą variklį nesubarškėdavo grandinė? nes dažnai būna kad misfire būna, kadi įtempėjas gerai neįtempia pačios grandinės, todėl pasikeičia fazes išmetimo ir įsiurbimo, kitaip tariant tavo vanoso sistema blogai dirba, bet aišku čia pas tave keista, kad tik 4 cilindrą rodo, nors pagal idėja turėtų būti visiems tos galvos cilindrams misfajeris.
Masciau ir as taip pat, kad gal grandine issitampius ar itempejas blogas. Bet atmeciau sita galimybe, nes dabar esu uztikrintas, kad nedirba tik 4 cilindras. O is grandines jokiu garsu nera. Ant aukstesniu apsuku lyg ir susilygina variklio darbas, todel galvoju, kad pro kazkur gaudo ora, o kai aukstesnes apsukos, nespeja prisiurbt oro ir cilindras veikia. Siandien sukeiciau purkstukus vietom, galvojau, gal netycia ora siurbia pro purkstuko gumas. Bet ne, vistiek tas pats. Stebuklu nebuna, jei viskas veikia o cilindras vistiek nedirba, tai nelabai isivaizduoju kas gali but kitko. Visas slangas aerozoliu prapuciau, galvojau jei bus itrukimas, turetu uzsigazuot masina. bet nieko. Dabar galvoju tikrinti isiurbimo kolektoriu, gal kokie kreivarankiai dujininkai kai greze skyle i kolektoriu, gal netycia blogai uzhermetino ta vieta. Viska bandau, bet kolkas nerandu galu niekaip. Gal kas kokiu geru specialistu zino, arba yra susidures su panasia problema?
Krc buvau ir pas elektrika, ir pas mechanika. Problemos niekas nerado. Pamatavus kompresija sikart terode 8-10 baru, bet vistiek to turetu pakakt uzdekt visiems cilindrams. Oras pro vakuumus tikrai nepatenka,ispurskem viska aerozoliu. Laidai nuo kompo iki zvakiu irgi geri. Neveikia tas vienas cilindras, o viskas jau daryta kas buvo imanoma neardant variklio. Gal kas nors dar kazka gali patart? ar traukt lauk varikli ir viskas?
Kaip kibirkštį matavot, kad "yra" ? ore kabant gal ir yra, prie 10atm kompresijos kibirškties gali ir nebūti. Reikia tikrinti babiną su žvakės išlydžio ilgio matuokliu ir žiūrėti kokio stiprumo duoda kibirkštį.
Bet jeigu kaitaliojon babinas tai mažai tikėtina.
Vožtuvų sandarumą dar galima pasitikrinti pripūtus slėgio į cilindrą:
Su oscilografu dirbant varikliui pasimatuoti purkštuko ir babinos kreives kad įsitinti jog tai ne ECU bėdos ir maitinimai "nedingsta" darbo metu.
Nu o toliau jau matyt tik dirbant ar cilindras ovalas vietomis pasidaro ir kompresija dingsta.
Redaguotas Elektrik 2018-08-18 13:08