Sveiki, galvoju pirkti AUDI 100/A6 c4 avant 2.0 E l 85 kW. Jei kas turit ar turėjote tokią audinę, parašykit kaip sekėsi ar sekasi eksploatuot, kokios dažniausios problemos, kokie pliusai, minusai (neskaitant, kad 85 kw) šių variklių? Labiausiai domina ar galima dėt tiesiogines dujas IV kartos, su kuriuo įpurškimu varikliai geresni: ar su KE-Motronic, ar su Digifant? Ar iš tikrųjų tokios sąnaudos benzino: mieste 11.1 užmiestyje 6.7 bendros 7.8? Iš anksto dėkui.
Tevas vazineji apie 3metus su A6/C4,2,0 (85kW), isidejes tiesioginio ipurskimo dujas. Jei nelakstai, tai pakanka tu 85kW. Siaip variklis paprastas, 4 cilindrai, nieko ten mandro ir sudetingo. Po kapotu vietos labai daug, kadangi variklis nera didelis palyginus, tad tvarkant ka nors labai patogu prie visko prieit. Gedimu jokiu kaip ir nebuvo er visa ta laika. Truputi tepalus valge, bet pasikelte voztuvu gumeles ir beda dingo. Siaip patikimas ir paprastas variklis, tik jo minusas - maza galia. Bet sakau, jei nelakstai, uzteks. Siaip gan trumpos pavaros, tai is vietos pakankamai eikli.
Tai tiek is mano gyvenimiskos patirties tikiuosi bent kazkiek padejau
Beje, pats vazineju su C4 2,3, kaip cia kazkas patare pirkt. Tai trauka geresne, bet kiek esu girdejes, tai tiesioginio ipurskimo duju kaip ir nededa i situos variklius, nors tiksliai nezinau to, tik nuogirdos. Remontas biski sudetingesnis, nes visgi 4 cilindru variklis zymiai paprastesnis. O siaip abu varikliai geri, tiek 2,0 , tiek 2,3. Tik 2,3 zymiai smagiau vaziuoja
Taip, girdėjau, kad į 2.3 negalima įdėt IV kartos dujos dėl mechaninio įpurškimo. Tai dėl to aš iš kart ir atmečiau 2.3 variklius, nes ieškau, kurie varikliai turi pilną elektroninį įpurškimą, kad galėčiau IV kartos dujų įrangą dėtis. Ir girdėjau, kad 2.0 atrodo, nuo 94 pradėjo eit su pilnu elektroniniu įpurškimu, na ir aišku A6(c4). Dabar turiu audi 100 "silke" su I kartos dujomis, tai norisi kažko pažangesnio. Dėkui už patirties pasidalinimą.