Sveiki, atsirado tokia beda jog dujomis sukelus apsukas iki 3-4 tukst. variklis lyg pridusta. Dujos paprastos. Vaziuojant taspats, dingsta trauka. Jai gaza spaudi labai is poleto tada begejasi tolaiu bet vangiai tik staigiau nuspaudi gazo pedala ir iskart dingsta visiskai trauka. O siaip nekeliant aukstu apsuku vaziuoja, netrukcioja bet jauciasi lyg butu prirista. Benzinu viskas normaliai. Gal kas numano kas gali buti, ar kam panasiai yra atsitike?
tai kad niekas nieko nesuko, pries koki pora savaiciu viskas buvo normaliai. Kas buvo kelta kartu pareguliuota tai varzstas ant reduktoriaus del misinio riebumo, ar tai gali tureti reiksmes?
Tai ar sunku pasisukt duju prisukimo varzta daugiau? paduot duju daugiau ir pazet padeda ar ne. Kas kad nieks nieko neliete. Nieko neatsitiks kad rata daugiau atsuksi, jai taspats tai atgal atsuksi. ir kitur zesi bedos.
Geriau stumsiu Audi, nei vairuosiu GolfaĄ
Dabar: Audi 100 c3 2.3 100kw
Buvo:
Audi 100 Avant 2.2 Turbo Quattro 86m.121kw
Audi 80 b2 gte 85m i.8i 82kw
Audi 100 c3 2.3 91m 100kw
Audi 100 c3 2.2 87m 100kw
Audi 100 c3 2.2 Turbo 87m 121kw
Audi 90 b2 1.6TD 85m 51kw
Audi 80 b2 85m 1.8i 82 kw.
pas ji paprasta iranga, cia lengviau nebuna, pazejai oro padavima pradedant nuo filtro, jei viskas ok tai reiskias duju truksta, tai paduodi daugiau!
jei pas tave dvieju kameru karbas paziurek ar antra kamera dirba, man bulkai taip buvo, nukritus traukute nuo vakumines pumpos buvo, antra kamera neatsidaro, nepaduoda papildomai oro ir duju reguliavimas nieko neoadejo jok kameros nesutvarkiau, max greitis dujomis nuo 120 iki 170km/h pakilo!
yra jkeli variantai:
1 pradeciau ziureti nuo oro isiurbimo sistemos sandarumo, nes jaigu tarkim dujos sove tai galejo koks isiurbimo kolektorius prakiurt ar pan, tai pro ta skyle oro siektiek gauna, o tu spausdamas gaza dar daugiau oro su dujom paduodi, ir prie aukstu apsuku, (esant labaiu prisuktom dujom) duju nebepakanka, misinys islieseja, ir vaziuoji kaip tempdamas vazima
2 atsuk duju reduktoriaus apatini toki stora varsta ir paziurek at ten kartais neisbegs tokio medaus (duju atliekos), jei bega tai turi visa isleisti ta kisieliu, nes jsi spaudzia membrana to reduktoriaus ir reduktorius prastai veikia.
3 maciau rasei , kad reguliavai varzta kazkoki ant reduktoriaus, tai tas reguliavimas turi labai didele reiksme, nes su juo tu pariebini arba paliesini dujas, as moku pats susireguliuoti daug maz ta varsta, jeigu tu nemoki, vaziuok i duju servisa, ikis i duslika co matuokle, pagaziuosi sededamas tam meistrui paliepus, ir jis sureguliuos tuos varstus, beja ant kaikuriu reduktoriu stovi po du varstus, antras, buna duju uzdelsimui reguluot ( na tipo, kai spusteli gaza tai variklis turi ir reaguot), jie tas varstas blogai sureguliuotas spustelsi gaza, variklis sureguoja veliau ir pan.
4 keiciantis orams, (rudeni ir pavasari) jei dujos nera purkstukines, ar valdomos kompo, o yra paprastos jas butina reguliuot (rudeni ir pavasari), nes pavasari susyla orai, oras isreteja, tai tavo kuras riebeja, o rudeni atvirksciai oras saltas sutankeja, o tavo kuras islieseja.
5 apziurek ta vamsduka varini kur eina is backos i duju reduktoriu, ar tik kartasi nebusi sokes per kokia pusni ar akmeni ir nebusi uzspaudes jo.