Sveiki, tikiuosi, kad čia pataikiau... Pradėsiu. Praeitą vasarą pastebėjau, kad variklio temperatūra užkyla aukščiau įprastos ( ta įprasta 92 laipsniai ir jau tiek 12 metų). Užklyla 95/100 - toliau isijungia ventiliatorius ir ataušina iki maždaug 95 pns. Visa tai pasireiškia automobiliui stovint (šviesoforas, parkingas), o jeigu padrožiant kokioj aikštelėj ar šeip gatvėje, kaip šią žiemą, apsukas sukeliant ir 4k ir aukščiau, variklis vėsdavo iki 90c. Ką noriu pasakyti, kad pvz važiuojant trasoj 100/120;30;40;70 kaip suprantu atsiaušina dėl vėjo ar kažkas panašaus. Tai va tokia bėda. Visų pirma tikrinau termostatą... tiksliau netikrinau o iškart naują pirkau - naivuolis. Nepadėjo. Pakeičiau ir fyškę, kur reguliuoja ventiliatoriaus įsijungimą prie reikiamos temperatūros, bet tas turbut čia ne į temą. Toliau tikrinau vandens pompos sparnuotę, kol kolega suko alkuninį, tai įkišus atsuktuvą vos rankos neišsuko (girdėjau kad ten jos prasisuka ar kazkas pan...), su tarpinėm viskas gerai, rodžiau meistrui + burbulų pats nemačiau bakely.
P.s. prieš 2 metus keistas radiatorius (kitaiskas)
p.p.s mašina važiuoja ant dujų jau 12 metų ir mato 3 reduktorių.
Išsiklausinėjus įvairių žmonių gavau porą užuomenų: nėra cirkuliacijos radiatoriuje; Per slabnai dirba vandens pompa (tai išvis įmanoma?). Vienas čiūvas sakė nusiimt siaurąją žarnelę nuo išsiplėtimo bakelio (neįsivaizduoju jos paskirties), duot juškių ir tuo momentu turi per ta šlangele pasirodyt šiektiek antifrizo... patikrinau ir labai gražiai myžčiojo. Tai čia tipo tos pompos patikrinimas kaip supratau. Jofana!!! dar viens bachuras pasakė, kad pro tą šlangelę turi ištisai begti antifrizas. Ir va tada aš suglumau ir prisiminiau apie forumą. O kaip dėl radiatoriaus? ar jis gali būti kaip nors užsikišęs? Mašina vandens tikrai nemačius tik antifrizas.
Tai va gal kas turit kokių idėjų? Nuo skardžio nuleist aš jos dar nenoriu, kokius metus dar norėčiau palaikyt.
Hmm, jei vaziuojant vejas normaliai atausina, labai panasu i uzsikisusi radiatoriu. Vis tiek masina ne nauja, ausinimo sistemoj buvo visokiu nesvarumu, kalkiu galejo but (tu vandens nepylei, bet kazkas anksciau galejo). Ciajniku gamybos radiatoriu kanalai daznai buna mazesnio skerspjuvio, nei originalas, pamazu jame kaupesi nesvarumai, isplauti is sistemos, kol uzkiso.
Visgi daugiau nei 12... nuo 98 metu pas teva rankose, na o dabar pas mane. Jokio normalumo as nematau, nes to niekada nebudavo. Jeigu variklio norm temperatura 90/92 visa laika o cia pyst jau ventiliatoriai ausina ir pofik ar lauke - 20 ar +20, normalumo jokio nematau.
chaltura parašė: ...Pakeičiau ir fyškę, kur reguliuoja ventiliatoriaus įsijungimą prie reikiamos temperatūros, bet tas turbut čia ne į temą...
Pirma, necenzūriniai žodžiai forume nenaudojami.
Antra, pakeitei temperatūros daviklį ar tik jo fyškę? Čia kaip tik į temą.
Trečia, randu prieštaravimų tarp pirmo tavo posto ir šito.
Ketvirta, ar tau kai variklio tempertūra 90/92C, ventiliatorius sukasi važiuojant ar tik sustojus ir išjungus variklį?
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2013-04-09 07:53
chaltura parašė:
Visgi daugiau nei 12... nuo 98 metu pas teva rankose, na o dabar pas mane. Jokio normalumo as nematau, nes to niekada nebudavo. Jeigu variklio norm temperatura 90/92 visa laika o cia pyst jau ventiliatoriai ausina ir pofik ar lauke - 20 ar +20, normalumo jokio nematau.
Na kokie tie priestaravimai nelabai suprantu... nesvarbu. Pakeistas ir dacikas ir fyske pati.
kai temperatura buna 90/92 - nebuna nieko. Jeigu vaziuojant temp. 95. pvz atvaziuoji i kiema kol iparkuoji, isjungi varikli, tada isijungia ventiliatorius, jeigu neisjungciau variklio, palikciau dirbt - vistiek jis isijungtu.