Labai reikia Jūsų patarimo Auto audi 100 c3, 1990, 2.3e, gale diskiniai stabdžiai. Nesuprantu, kas darosi su stabdžiais. Stabdžio pedalas važiuojant ar stovint vietoj kaip visada nusispaudžia apie trečdalį savo eigos, o toliau jau kietas ir nelabai numinsi. Bet čia kiek žinau normalu, bent jau nematau problemų. Kiek esu važiavęs su kitom audinėm, tai daugumoj jų stabdis galima sakyti iki dugno nusimina kol stabdžiai normaliai suveikia. Net nežinau, ar čia maniškiai, ar jų stabdžiai ne tokie kokie turi būti Man kažkaip patogiau, kai stabdžiai ima reaguoti vos vos spustelėjus.
Tai va grįžtam prie bėdos: pries kelis mėnesius pradėjo pulsuoti stabdžio pedalas ir negaliu rasti, kur šaknys. Pradeda pulsuot vos pradėjus mint pedalą ir nustoja pasiekus tą kietą ribą. Gal tik sutapimas, bet toks jausmas, lyg į pedalą persiduotų variklio vibracija. Važiuojant tas pulsavimas mažiau pastebimas, bet rimtai užstabdžius jaučiasi, kad stabdymo jėga didėja netolygiai, gal net dingsta trumpam, kol nenuminu kiek eina.
Primenu, kad kaltės kreiviems diskams suversti neišeis, nes tas pats vyksta net stovint užvestu varikliu Važinėju išjungtu ABS, nes Abs blokas paskutiniu metu važiuojant mažu greičiu zirzia nuolat, nors stabdyti net nebandau. Taigi ABS atkrenta. Galui prieš savaitę sudėjau naujus diskus, suportus, žarneles. Seniai planavau tą padaryti ir tikėjausi, kad ir minėta bėda dings gal, bet niekas nepasikeitė. Galiniai stabdžiai nuorinti kaip reikiant.
Nors neužfiksavau, kada tas prasidėjo, bet turiu įtarimą, kad gal tada, kai prieš kelis mėnesius buvo trūkęs vienas iš stabžių vamzdelių gale. Tada iki namų apie 50 km važiavau silpniau veikiančiais stabdžiais laistydamas kelią stabdžių skysčiu (aišku vis papildydamas), nes nepavyko užglušinti niekaip. Nežinau, kiek ten oro pakliuvo, bet kaip sakiau galas buvo nuorintas sąžiningai. O į priekį nemanau, kad oro būtų patekę.
P.S. paskutiniu metu sunkokai vairas pradėjo suktis. Silpsta stiprintuvo siurblys. Jis maniškėj audinėj surištas su hidrauline stabdžių sistema, tai gal nuo jo problemos?
Sveikas, duodu garantija, kad tavo stabdziu sistema pilna, oro, nes jeigu buvo kiauras stabdziu vamzdelis ir per ji pastoviai isbeginedavo skystis tai sistema tikrai prisigaudo daug oro, aisku, gal pilnas nuorinimas ir neisspres tavo problemos, bet kad stabdziu pedalo kietumas ir nuspaudimo eiga pasikeis tai tikrai, beje man paciam geriausias nuorinimo budas su ABS sistema masinoms tai tiesiog atsuki visus 4 nuorinimo taskus, aisku uzmauni atitinkamo diametro skaidrias slangutes ir sukisi i 4 nedideles bomkutes, kad neprilaistyti ant zemes ir netersti gamtos. Tada ijungi degima, atsuki visus 4 nuorinimo taskus ir pili vis nauja stadziu skysti i bakeli po kapotu taip labai sekmingai pasisalina visas senas skystis ir issivaro visas oras ir nereikia visiskai spaudineti stabdzio pedalo, kai jau matai, kad bega svarus skystis ir slangutese nesimato oro burbuliuku, visus taskus uzsisuki ir turi jautrius sbadzius su maza pedalo eiga, bet sitas budas tinka tik automobiliams su ABS sistema, be jos reikia arba su spec prietaisu nusiurbineti, arba senu metodu vienas spaudo pedala, o kitas atsukineja nuorinimo taska.
Va čia tai patarimas šito negirdėjau, kad turint ABS su degimu be pedalo spaudymo orą taip išvaro. Būtų labai patogu, nes jau daug metų vis turiu ieškot kokio kaimyno, kad papompuotų Tik jei man ABS dabar knisa protą vis, tai gali ir nesuveikti šitas būdas.
Aš irgi galvojau, kad oro kažkur likę, bet pedalas tada turėtų turėti didelę eigą, be ne pulsuoti.ko jis žaltys virpa po padu spaudžiant
Taip sitas budas yra labai geras, veiksmingas, paprastas ir nereikia jokio antro zmogaus taip orindamas stabdziu sistema negadini pagrindinio stabdziu cilindro, nes jam negerai, kai iki dugno is visos jegos spaudzia taip gali ir pagreitinti jo numirima. Sita buda suzinojau is svogerio, kuris irgi uzsiimineja automobiliu remontu, kai man parode irgi negalejau patiketi, kad taip paprasta paciam gerai nusiorinti stabdziu sistema, kai nusipirkau sita audi su ABS sistema neturejau nieko bendra ir kaip teisingai orinti nezinaujau, bet kaip man nuorino ir stabdziai tapo labai jautrus su labai maza pedalo eiga, aisku todel, nes tada buvo sudeti visi nauji diskai ir kalades. Dabar jau pedalo eiga didesne, nes padilo ir kaladeles ir diskus sita vasara keisiu vel, bet pats stabdziu efektyvumas isliko toks pats, beje tu rasai, kad tau virpa pedalas, kai ji spaudi tai gal tau vis dar suveikineja ABS tik silpniau?
Mano Audi b2
Redaguotas Martynas29 2016-04-11 06:48
ABS suveikinėt negali, nes virpa net stovinčiai mašinai. O ir numynus stipriai pulsacija dingsta. Be to, kaip sakiau, ABS paskutiniu metu tik užvedęs išjungiu, nes suveikinėja visai be reikalo.
Bent jau pas mane, tai sudilusios kaladėlės ir diskai niekada neįtakojo pedalo eigos. Cilindriukai man atrodo kartus su dylančiom kaladėlėm automatiškai išsistumia po truputį ir jų eiga stabdant nesikeičia. Kas keičiasi, tai rankinio eiga. Prieš pakeičiant stabdžius užtraukdavau vos ne iki lubų galvojau jau trosus paveržt. Bet dabar vos per 2 dantukus galiu užtraukt. Mirtinai laiko. Per asfaltą vilkt galą galima
Redaguotas samotomas 2016-04-11 12:35
Na deje sudilusiu kaladeliu ir disku storis labai itakoja pedalo eiga, nes kai tik pacioje pradzioje buvau susidejes visa stabdziu sistema naujai tiek diskai, tiek kaladeles ir gerai nuorinta, mano pedalo eiga buvo ne daugiau 2,5cm, kai tuo tarpu dabar jau kaip diskai visai sudilo pedalo eiga padidejo per puse pedalo, nes patys cilindriukai islenda daugiau. Na vienu zodziu, kol visko naujai nepasikeisi, tol tokio efekto nepajusi, koks buvo pas mane.
galima ir vienam panašiu į seną metodu nusiorinti stabdžius... ko mums reikės:
1. tai skaidrios žarnelės atitinkamo diametro;
2. šiek tiek tapalo (solidolo ar kažko panašaus)
3.stabdžių skysčio;
4. stabdžių skysčio buteliuko su kokia 1/4 stabdžių skysčio...
Eiga pakankamai paprasta:
Pradedam nuo tolimiausio rato tai jei europinis variantas bus galinis keleivio pusės ratas.
1. Atsukam nuorinimo tašką, užmauname, žarnelę ir ten kur žarnelė liečiasi su nuorinimo tašku papildomai užtepam salidolo ar kito panašaus tepalo... taip būsim užtikrinti kad per tą vietą tikrai neprigaudysim oro...
2. Kitą žarnelės galą panardinam į indelį su stabdžių skysčiu taip kad negaudytų oro...
3. Keletą kartų spaudžiam stabdžių pedalą...
4. Grįžtam atgal prie žarnelės ir stebime ar yra oro burbuliukų... jei yra dar keletą kartu spaudžiam pedalą jei ne užsukam nuorinimo tašką, viską demontuojam.
5. Tą pačią procedūra atliekam su likusiais ratais.
PASTABA: nepamirškite stebėti stabdžių skysčio lygio automobilio stabdžių skysčio rezervuare ir periodiškai jį papildyti iki reikiamos normos
išmėginau kai kažkada teko vienam krapštytis prie mk2 golfo tai galiu pasakyt kad visai neblogai pavyksta
Net nelabai galiu įsivaizduot kaip reikia važiuot jei cilindriukai visada grįžta atgal tiek daug kad net pedalo eiga padideja. Tada juk kaladeles turetu tabaluotis suporte.jos juk nuolat turi buti siek tiek prispaustos prie disko.
Antrą nuorinimo būdą galvojau pabandyt, bet suabejojau kiek jis gali būti efektyvus
samotomas parašė:Net nelabai galiu įsivaizduot kaip reikia važiuot jei cilindriukai visada grįžta atgal tiek daug kad net pedalo eiga padideja. Tada juk kaladeles turetu tabaluotis suporte.jos juk nuolat turi buti siek tiek prispaustos prie disko.
Idealiu atveju kaladėlės net neturi liesti disko, jau nekalbant apie prispaudimą. Kad jos nesitabaluotų yra spyruoklytė.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2016-04-12 23:19
Tada pas mane idealaus atvejo nėra buvę Nors nepastebėjau, kad diskai ar kaladėlės dėl to greičiau diltų ar kaistų. Visi ratų diskai kažkiek laikomi kaladėlių būna. Galiniai silpniau, priekiniai stipriau. Galinius prasukus su ranka ratas porą kartų gal ir apsisuka kol sustabdo. IŠ inercijos irgi rieda gerai
Samotomas matau ne taip supratai, del didesnes pedalo eigos ir suporto cilindriuko islindimo lauk, sitas procesas vyksta palaipsniui vaziuojant ir per tam tikra metu skaiciu dylant stabdziu diskams ir kaladelems, nes logiskai mastyk, kai buna nauji stabdziu diskai ir kaladeles tai cilindriukas buna i suporto vidu sustumtas iki galo, o kai po truputi dyla pats cilindriukas islenda lauk vis daugiau ir jisai buna visada islindes, nes svelniai spaudzia kaladeles prie disko, tokia jega, kad pasukus su ranka diska jisa pasisuka, nes kitaip jeigu pats cilindriukas susistuminetu pirmyn ir atgal vaziuojant tai kaip ir rasei pastoviai girgzdetu ir barsketu tavo suportas su kaladelemis, o mano stabdziu sistema dirba idealiai ir tikrai nepavargusi, jokiu vibraciju ir papildomu garsu neskleidzia.
Mano Audi b2
Redaguotas Martynas29 2016-04-14 06:49
Šitą tai suprantu Martynai Man tik klausimas iškilo dėl pedalo eigos, nes įprastai pedalo eiga padidėja atsiradus oro sistemoj. Kaip pats sakei, cilindriukas visada švelniai spaudžia kaladėles prie disko ir to cilindriuko eiga visada išlieka labai maža. Tai logiška, kad ir stabdžių pedalo eiga turėtų nesikeist
Na matai as ir nesakau, kad pas mane pedalas iki dugno nusispaudzia, bet kad jo eiga nuo 2cm iki 4cm padidejo tai tikrai, kai sudilo diskai ir labiau padilo kaladeles, o kaip stabdziu sistemoje buna oro tai as zinau, koks jausmas, nes tada pedalo eiga buna labai didele ir labai mazas stabdziu efektyvumas.