Gal, pas ką netyčia mėtosi 2.3e varikliui paskirstymo velenėlio tvirtinimas. Nežinau kaip jis tiksliau vadinasi. Jie ten būna 4 išilgai velenėlio. Perskėliau pusiau 2nr. skaičiuojant nuo škyvo. Įdėjau perskeltą, lyg ir laiko, bet su tokiu ilgai nevažinėsi. Gali velenėlis laisvumo gaut ir susimest.
Kiek žinau tokie dalykai eina komplekte su galvute, ar juos visgi galima nusipirkt atskirai?
tokie dalykai yra individualūs kiekvienam varikliui ir nuo kito tau kaip ir tiks, bet centro nebus, todėl griauš velenėlį. esmė yra ta, kad išliejama galva ir pagal veleną gręžiama kiauriai tada pjaustoma viršutinė laikiklio dalis atsiskiria. Uždėjus kitą, reika jį peršlifuot, pritrinti jau prie esamo darbinio paviršiaus. Žodžiu, kur atlieka variklio galvučių remonto darbus, tau paaiškins smulkiau ir užgiedos kainą už peršlifavimą
Arba imi bet kokį net į nr nežiūrėdamas ir parašai man PM . pasakysiu, kaip labai paprastu būdu susivesti viską ir važiuoti be jokių papildomų bėdų
AB "LODORIAI" ( Įgaliotasis NASA atstovas)- Mes žinom, ką darom
IĮ "GERASIS SAMARIETIS"-Neduokite duonos, bet duokite darbo
UAB "PASKUTINIS PASISPARDYMAS"-prikelsim jūsų "grabą" paskutinei kelionei
Karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje
greitai ir pigiai nebuna gerai
pigiai ir gerai nebuna greitai
gerai ir greitai nebuna pigiai
Aišku. O seną gal kaip nors suvirint išeitų? Skilo gražiai per vidurį. Dabar suveržiau ir stovi vietoj, bet bijau, kad anksčiau ar vėliau pagaus laisvumo ar trupėt pradės.
Ir dar klausimas: gal žinot būdą, kaip kuo paprastesniu būdu degimą sugaudyt? Bėda ta, kad ant smagračio surast žymėjimus nepavyko. Arba nėra, arba skylutė sankabos kartery per maža.matau tik dantukus smagračio. Alkūninio škyvas irgi kitas. Variklis buvo keistas ir senas škyvas skirtas vienam diržui netiko. Uždėtas trims diržams. Ant jo atžyma lyg ir yra, bet pagal ją variklis nedirba. Ant paskirstymo škyvo vėl velniai žino į kurią atžymą žiūrėt ir į ką ją nutaikyt. Yra dvi. Viena nudažyta duobutė ant danties krašto, o ant paties škyvo kitoj vietoj kažkur už 90 laipsniu dar ir baltas taškas.
Iš pradžių bandėm sudėt pagal atžymas, kurias pasidarėm prieš nuimdami paskirstymo diržą. Bet kerta stūmuoklius, arba pavėlinus suka tuščiai ir net negriebia. Būna kad ir šaudo per duslintuvą sukant starterį. Pažaidus su paskirstytoju jei užsiveda, nenoriai kelia apsukas ir perjungus ant dujų uzgesta is karto arba spustelėjus gazą. Be to taip kokį porą kartų gali užsivest, o po to užvedant vėl ima kirst stūmuoklius.
Jei sudedam pagal škyvų ir paskirstytojo žymėjimus variklis tik tuščiai sukasi ir nesiveda. Visą dieną knisomės, bet nieko negalėjom padaryt.
Redaguotas samotomas 2016-05-08 16:33
Rašai Kostiai į PM ir nekvaršini visiems galvos. Patikimesnių specų varikliams aš bent čia nzn.
Tik galiu pasakyt, kad virinant neišvengiamai susikraipys ir bus dar blogiau kaip nuo kito variklio.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Nebutina virinti , uztenka sutvirtinti tapati pagaminus plokstele is 3-4mm metalo.Kuri prisisuktu su tais paciais varztais, aisku ja reikia pdaryti kuo tiksliau, kad grazei priglustu, nieko neiskreipu priverzus ar laisvo nepaliktu.Yra teke taip daryti ir laiko kuo puikiausiai.
Nesvarbu kiek tech pase raso kw , Svarbu kiek i ratus ju paduoda.
Nebutina virinti , uztenka sutvirtinti tapati pagaminus plokstele is 3-4mm metalo.Kuri prisisuktu su tais paciais varztais, aisku ja reikia pdaryti kuo tiksliau, kad grazei priglustu, nieko neiskreipu priverzus ar laisvo nepaliktu.Yra teke taip daryti ir laiko kuo puikiausiai.
Galvojau ir aš apie tokį būdą. Dėkui, kad patvirtinai, kad tas gali pagelbėt. Bent jau tam kartui iki kito ardymo. Bet ar nepradės aliuminis su laiku trupėt prie įskilimo krašto iš velenėlio pusės?