Reklama














Temos peržiūra
AudiFanai » Techninis skyrius » VARIKLIAI
Autorius TDI Slėgio reguliavimas adatinio vožtuvo pagalba.
Gugis
Klubo draugas

Atsijungęs
Pranešimai: 69
Įstojęs: 31.03.10
Vairuoja: Audi 100
Parašyta 2010-04-21 13:39
Ziurekit niekas nemeginot isidet adatinio voztuvo i tdi? (jis dedamas nuo turbinos i aktuatoriu kur eina slangute, tai galima mechaniskai reguliuot turbo slegi) aisku taip ir galios padidinsime
Autorius RE: TDI Slėgio reguliavimas adatinio vožtuvo pagalba.
Tdi
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 5434
Įstojęs: 06.12.07
Miestas: Jonava
Vairuoja: Audi 80
Parašyta 2010-04-21 15:03
galios nepadidinsi nepariebines kuro


audi c4 1994 - chip. parduota
audi 80 1985 quattro GTE - 1,9tdi
audi 80 1982 2door sedan 1,6 55kw
vw golf 2001 4motion 2,8 180kw - paruotas
vw passat 2001 1,9tdi PD 96kw hi-line 210ag 450nm
vw passat 1989 1,9D - darbinis arkliukas
audi 80 1985 quattro 1,9tdi - laukai
http://www.audifanai.com
Autorius RE: TDI Slėgio reguliavimas adatinio vožtuvo pagalba.
liudzmaris
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 4409
Įstojęs: 17.09.08
Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2010-04-21 15:05
tai jau taip :D su 2 bar man nesijaute traukos pagerejimas nei trupucio :D


Autorius RE: TDI Slėgio reguliavimas adatinio vožtuvo pagalba.
Gugis
Klubo draugas

Atsijungęs
Pranešimai: 69
Įstojęs: 31.03.10
Vairuoja: Audi 100
Parašyta 2010-04-21 15:09
o niekas nemegino isidet to adatinio voztuvo?
Autorius RE: TDI Slėgio reguliavimas adatinio vožtuvo pagalba.
Tdi
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 5434
Įstojęs: 06.12.07
Miestas: Jonava
Vairuoja: Audi 80
Parašyta 2010-04-21 15:09
nors ir 3bar , masina wien tik ant oro newaziuoja :)


audi c4 1994 - chip. parduota
audi 80 1985 quattro GTE - 1,9tdi
audi 80 1982 2door sedan 1,6 55kw
vw golf 2001 4motion 2,8 180kw - paruotas
vw passat 2001 1,9tdi PD 96kw hi-line 210ag 450nm
vw passat 1989 1,9D - darbinis arkliukas
audi 80 1985 quattro 1,9tdi - laukai
http://www.audifanai.com
Autorius RE: TDI Slėgio reguliavimas adatinio vožtuvo pagalba.
Gugis
Klubo draugas

Atsijungęs
Pranešimai: 69
Įstojęs: 31.03.10
Vairuoja: Audi 100
Parašyta 2010-04-21 21:59
Kaip jau minėta, nuo turbinos išėjimo į aktuatorių eina vamzdelis, kuriuo perduodamas slėgis. Šio metodo esmė – sumažinti slėgį tame vamzdelyje, tuo būdu apgaunant aktuatorių ir taip padidinant turbinos slėgį. Kaip tai padaryti? Paprasčiausias būdas – išleisti dalį oro, ateinančio vamzdeliu į aktuatorių. Tam naudojami specialūs reguliuojami vožtuvai (bleeder valve), kurių galima rastu įranga akvariumams prekiaujančiose parduotuvėse. Neblogai būtų, jei tas vožtuvas būtų metalinis, nes jo darbo vieta yra prie variklio, kur yra aukšta temperatūra, tačiau tiks ir plastmasinis, tik reikia pasistengti jam surasti kokia vėsesnę vietą.
Nupjaukite vamzdelį einantį iš turbinos į aktuatorių ir įstatykite T formos trišakį (kurį galite rasti toj pačioj akvariumų parduotuvėj). Prie laisvojo galo prijunkite vamzdelį ir nuveskite jį į vėsesnę vietą. Prie vamzdelio galo prijunkite vožtuvą. Tokiu būdu, dalis suspausto oro keliaus iš turbinos į aktuatorių, o kita jo dalis – į adatinį vožtuvą. Iš pradžių uždarykite vožtuvą pilnai, paskui tolydžio jį atidarydami didinsite turbinos sukuriamą slėgį.
Autorius RE: TDI Slėgio reguliavimas adatinio vožtuvo pagalba.
Tdi
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 5434
Įstojęs: 06.12.07
Miestas: Jonava
Vairuoja: Audi 80
Parašyta 2010-04-21 22:30
ir?


audi c4 1994 - chip. parduota
audi 80 1985 quattro GTE - 1,9tdi
audi 80 1982 2door sedan 1,6 55kw
vw golf 2001 4motion 2,8 180kw - paruotas
vw passat 2001 1,9tdi PD 96kw hi-line 210ag 450nm
vw passat 1989 1,9D - darbinis arkliukas
audi 80 1985 quattro 1,9tdi - laukai
http://www.audifanai.com
Autorius RE: TDI Slėgio reguliavimas adatinio vožtuvo pagalba.
liudzmaris
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 4409
Įstojęs: 17.09.08
Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2010-04-21 22:34
na jei dar kuro paduot ir degima paankstint tada jaustusi kazkas :) as bent taip manau :)


Autorius RE: TDI Slėgio reguliavimas adatinio vožtuvo pagalba.
Tdi
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 5434
Įstojęs: 06.12.07
Miestas: Jonava
Vairuoja: Audi 80
Parašyta 2010-04-21 22:35
degima siurblys ankstina aqutomatiskai( jei jis geras) ;)


audi c4 1994 - chip. parduota
audi 80 1985 quattro GTE - 1,9tdi
audi 80 1982 2door sedan 1,6 55kw
vw golf 2001 4motion 2,8 180kw - paruotas
vw passat 2001 1,9tdi PD 96kw hi-line 210ag 450nm
vw passat 1989 1,9D - darbinis arkliukas
audi 80 1985 quattro 1,9tdi - laukai
http://www.audifanai.com
Autorius RE: TDI Slėgio reguliavimas adatinio vožtuvo pagalba.
tiurlingas
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 395
Įstojęs: 03.09.08
Miestas: Šiauliai
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2010-04-21 23:56
pas mane sudeti t4 purkstukai ir degimas paankstintas, tai jei iseitu su kokiu boost controleriu ar su kazkuo pansaus slegi susikelti manau butu i nauda, nes dabar dar biski juodo dumo meta smiley
Autorius RE: TDI Slėgio reguliavimas adatinio vožtuvo pagalba.
liudzmaris
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 4409
Įstojęs: 17.09.08
Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2010-04-22 00:27
tai ten eina juk sukelt slegi ant vnt :) kojele pareguliuot manau uztektu :)


Autorius RE: TDI Slėgio reguliavimas adatinio vožtuvo pagalba.
Tdi
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 5434
Įstojęs: 06.12.07
Miestas: Jonava
Vairuoja: Audi 80
Parašyta 2010-04-22 08:05
geriau nelysti prie kojos.. nes paskui kai cipuot normaliai noresi , negerai bus :)


audi c4 1994 - chip. parduota
audi 80 1985 quattro GTE - 1,9tdi
audi 80 1982 2door sedan 1,6 55kw
vw golf 2001 4motion 2,8 180kw - paruotas
vw passat 2001 1,9tdi PD 96kw hi-line 210ag 450nm
vw passat 1989 1,9D - darbinis arkliukas
audi 80 1985 quattro 1,9tdi - laukai
http://www.audifanai.com
Autorius RE: TDI Slėgio reguliavimas adatinio vožtuvo pagalba.
auditankas
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 4057
Įstojęs: 15.05.08
Miestas: Utena
Vairuoja: Audi 80
Parašyta 2010-04-24 17:48
Gugis parašė:
Kaip jau minėta, nuo turbinos išėjimo į aktuatorių eina vamzdelis, kuriuo perduodamas slėgis. Šio metodo esmė – sumažinti slėgį tame vamzdelyje, tuo būdu apgaunant aktuatorių ir taip padidinant turbinos slėgį. Kaip tai padaryti? Paprasčiausias būdas – išleisti dalį oro, ateinančio vamzdeliu į aktuatorių. Tam naudojami specialūs reguliuojami vožtuvai (bleeder valve), kurių galima rastu įranga akvariumams prekiaujančiose parduotuvėse. Neblogai būtų, jei tas vožtuvas būtų metalinis, nes jo darbo vieta yra prie variklio, kur yra aukšta temperatūra, tačiau tiks ir plastmasinis, tik reikia pasistengti jam surasti kokia vėsesnę vietą.
Nupjaukite vamzdelį einantį iš turbinos į aktuatorių ir įstatykite T formos trišakį (kurį galite rasti toj pačioj akvariumų parduotuvėj). Prie laisvojo galo prijunkite vamzdelį ir nuveskite jį į vėsesnę vietą. Prie vamzdelio galo prijunkite vožtuvą. Tokiu būdu, dalis suspausto oro keliaus iš turbinos į aktuatorių, o kita jo dalis – į adatinį vožtuvą. Iš pradžių uždarykite vožtuvą pilnai, paskui tolydžio jį atidarydami didinsite turbinos sukuriamą slėgį.

sory cia ne i tema bet toks klausimas tu masinos dalis akwariumu parduotuwej perki ar dirbi ten?:|smiley
Peršokti į forumą:
Paieška



Gimtadieniai
Šiandien gimtadienius švenčia: mikas, Beskut3, DIESEL power, wiliuzas, evaldasa6

Sveikiname!

Apklausa
Kaip dažnai plaunate savo Audi?

Kasdien

2-3 kartus per savaitę

Kartą per savaitę

2-3 kartus per mėnesį

Kartą per mėnesį

2-3 kartus per metus

Kartą per metus

Neplaunu išviso

Laukiu kol lietus nuplaus

Norėdamas balsuoti turite prisijungti.

Rezultatai
Komentarai: 0 
Archyvas
Aukštyn