Sveiki, turiu problemą su apsukomis: ant benzino dirba be problemų, ant dujų krenta apsukos iki 100-200 (ypač kai šalta), karšta dar kartais palaiko 900-1000, bet būna kad supsichuoja ir krenta iki 100-200 aps/min. Kame gali būti bėda? Dujos paprastos BRC (važinėju su jomis 3m). Variau pas dujininkus, nieko jie nepadaro, pareguliuoja kažką, tai dienai gerai (nes įšilus būna). Ant rytojaus vėl tas pats..
Anksčiau reguliavo benziną dėl didelio CO2 kiekio ir minėjo kad lambda zondas blogas, tai jį atjungė. Lambda zondas reguliuoja apsukas(kol mašina šalta)?
Lembda zondas čia ne prie ko. Pas daugumą "dujininkų" jis jau seniai atjungtas (kaip ir pas mane), nes su dujomis jie dega greičiau negu spėji sutaupyti naujam.
Jeigu benzinu dirba gerai, tada du variantai:
1. Reduktorius pilnas kondensato ir nuo jo sukietėjusi membrana. Kai pašyla aušinimo skystis, pradeda apsukos laikytis, šaltai krinta ir auto gęsta.
2. Nuo senatvės užsikišęs dujų filtriukas ir šaltai mažinai nepaduoda dujų.
Pas mane buvo lygiai tas pats, tai teko pasikeisti reduktorių, nes kondensatas sukietino membraną, o remkomplektas kainavo pusę naujo reduktoriaus
Jei supranti kažką apie dujas, bandyk darytis pats, jei ne, varyk pas dujininkus kad perrinktų reduktorių. Jei nepadės, gausi pasikeist ir filtriuką, o tada važinėsi dar 3 metus ramus
Lencas parašė:
Lembda zondas čia ne prie ko. Pas daugumą "dujininkų" jis jau seniai atjungtas (kaip ir pas mane), nes su dujomis jie dega greičiau negu spėji sutaupyti naujam.
Jeigu benzinu dirba gerai, tada du variantai:
1. Reduktorius pilnas kondensato ir nuo jo sukietėjusi membrana. Kai pašyla aušinimo skystis, pradeda apsukos laikytis, šaltai krinta ir auto gęsta.
2. Nuo senatvės užsikišęs dujų filtriukas ir šaltai mažinai nepaduoda dujų.
Pas mane buvo lygiai tas pats, tai teko pasikeisti reduktorių, nes kondensatas sukietino membraną, o remkomplektas kainavo pusę naujo reduktoriaus
Jei supranti kažką apie dujas, bandyk darytis pats, jei ne, varyk pas dujininkus kad perrinktų reduktorių. Jei nepadės, gausi pasikeist ir filtriuką, o tada važinėsi dar 3 metus ramus
Siandien paziureju ir biski dujas atsukiau, truputi maziau tamposi. Ir termostatas prastokai dirba,gal ir tai turi itakos?
dujas iš pagrindo žiūrėt reikia, o ne užpakaly smegenų ieškot Taigu nurodymai tau jau duoti, beliko juos pačiam įvykdyt arba suprantančių ieškot
Redaguotas kostia 2011-01-24 17:08
pas mane irgi tas pas su apsukomis, kondensato jokio nera, nesenai perrinktas reduktorius, ar gali turet itakos duju laisvu apsuku reguliatorius tas apvalus nzn kaip jis tiksliai vadinas? nes nes kai apasukos nukrenta lyg jis suklaksi ir nustoja snypst dujos trumpam, jauciaci kai vel snypsti pradeda( taprasme paduoda duju) apsukos vel nrml buna, o pulsuoja tai daznai, tarpais isvis nukrenta ir nebepakyla, reikia pergazuoti
domasssss parašė:
pas mane irgi tas pas su apsukomis, kondensato jokio nera, nesenai perrinktas reduktorius, ar gali turet itakos duju laisvu apsuku reguliatorius tas apvalus nzn kaip jis tiksliai vadinas? nes nes kai apasukos nukrenta lyg jis suklaksi ir nustoja snypst dujos trumpam, jauciaci kai vel snypsti pradeda( taprasme paduoda duju) apsukos vel nrml buna, o pulsuoja tai daznai, tarpais isvis nukrenta ir nebepakyla, reikia pergazuoti
Buvo pas mane tas pat ant B4, Problemos tokios gali buti GALI BUTI laisvu apsuku reguliatorius nuejes, oro srauto matuokle arba patencometras, na blogiausiu atveju kompas. Bet manau kad bus laisvu apsuku reguliatorius. Pas mane buvo tas ir plius dar patencometra pakeiciau