Sveiki,
Turiu tokia maža problemą. Bandžiau aiškintis iš kur karts nuo karto pradeda bėgti antifrizas, taigi suradau. O jis pasirodo, kad bėga pro variklio bloko aklę(kamšti) kai variklis ikaista stipriau. Palikes antifryzo probke neužsukta šios problemos nėra, tačiau pas mane dujos ir toks variantas man netinka. Gal yra teke susidurti su tos probkės keitimu? Autoaibeje radau ju nauju, bet kazkaip uz 2 lt nesinori pirkti. Ka manote?
Aš galvoju, kad šia problemą galėtu išspręst šalta svarkė. Išlėidžiu antifryza visą, nusiimu starterį, išsivales viska uždedu šaltos svarkes. ka manote?
Manoji AUDI 100 C4 1991 2.0 BENZINAS/DUJOS 85 KW
arba dedi nauja kamsti uz du litus ir nadarai nesamoniu seip miltelei ausinimo sistemai sandarint uzklijuoja skile pas mane jau netai kad lasejo bet bego supiliau puse normos milteliu ir uzklijavo skyle pusmeti vazinejau neprakiuro
Reziumė: Nuimtas starteris, išleistas aušinimo skystis. Iškalta aklė ir įdėta nauja. O senoji buvo labai kiaura... atrodė kad radau tik vieną skylę, o prakrapščius paaiškėjo, kad tik laiko klausimas buvo kada būtu užkalę variklį. Rezultatas neįtikėtinas, atsigavo pečiukas salono(iki šiol jis tik maloniai pūtė, o dabar degina), atsirado spaudimas (variklis nebe "draskos" įkaitęs), temperatūros šuoliai nebe tokie dideli, bei temperatūra laikos vos 90 laipsnių. Variklis veikia kaip laikrodukas.
Redaguotas aurosteris 2014-08-30 18:50
ghost, Yra 4 kaisciai ant kiekvieno cilindro is starterio puses. Tarp galvutes ir karterio
nuoroda
http://www.moscow99.ru/uploads/iboard/1/1id7530504.jpg
Tikro lyderio tikslas - ne eiti pirma visų, o varyti visus prieš save.
Redaguotas nusidejelis 2014-08-31 15:43
Ar tau antifryzas dingdavo visada ar tarkime jis kaip ir laikydavos, bet kai dingdavo tai iskarto 1ltr koks?
Pas mane kažkokia irgi mistika panašu i šita beda kažkiek.
[A6 C4 2.5tdi 103kw]
neuzverzus kamcio ispjaudavo antifryzo koki 0,5ltr(pro bakelio virsu) ilgiau pavaziavus ir padavus gaziuko, tada nupirkau kita kamsti uzverziau ir pasivazinejus ispjove koki 1,5ltr(bet kazkur per variklio viduri, bakelio pusej), nuveziau i servisa rado kiaura vieta sutvarke, pagazavo paziurejo ar neleidzia viskas ok(turejo buti).
va vaziavau vel, bet gazo nedaviau(graziai apie 2k apsuku, 30km) ir ispjove 1,5ltr, dapyliau antifryzo. reikejo gryzti namo tai su neuzversta probke gryzau 30km nedingo jokio antifyzo. bet kaip suprantu cia jokiu budu taip negali buti ir uzverzus man vel ispjaus, problema, kad nesupratau pro kur ji isvare. vaziuojant nedege lempute, o uzgesinus, vel uzvedus uzsidege, tai kada tikslei yvyksta nelabai aisku tas nutekejimas.
uzvedus masina, atsukus probke gazuoji antifryzas nekyla, jokiu burbulu neatsiranda. uzsukus ir priverzus gazuojant sukyla slegis, bet niekur neikas nesitasko. kol nevaziuoji. ir tai as vaziavau dar nedieeli atstuma pries tai viskas ok buvo.
suppyx parašė:...uzvedus masina, atsukus probke gazuoji antifryzas nekyla, jokiu burbulu neatsiranda. uzsukus ir priverzus gazuojant sukyla slegis, bet niekur neikas nesitasko. kol nevaziuoji. ir tai as vaziavau dar nedieeli atstuma pries tai viskas ok buvo.
Kol variklis dirba tuščiomis apsukomis, kad ir didelėm apsukom, cilindruose susidaro slėgis gerokai mažesnis negu važiuojant. Įtariu rimtą variklio gedimą.
aurosteris parašė: Bandžiau aiškintis iš kur karts nuo karto pradeda bėgti antifrizas, taigi suradau. O jis pasirodo, kad bėga pro variklio bloko aklę(kamšti) kai variklis ikaista stipriau...Aš galvoju, kad šia problemą galėtu išspręst šalta svarkė. Išlėidžiu antifryza visą, nusiimu starterį, išsivales viska uždedu šaltos svarkes. ka manote?
Manau, kad tas technologines akles visada gali užšpakliuot ir nebūtinai išleidus antifrizą. Priemonių tam yra.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2014-09-20 22:53