Reklama














Temos peržiūra
AudiFanai » Techninis skyrius » VARIKLIAI
Autorius 2.8, 2.8 30v
Perkunas
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 35
Įstojęs: 16.03.13
Miestas: Marijampolė
Vairuoja: Audi A6
Parašyta 2014-12-12 04:52
Sveiki,

Tikiuosi i ta skilti pataikiau. Nuspredziau isigyti c4 su 2.8 128kw arba 2.8 30v 142kw varikliu. Noreciau isgirsti jusu nuomones, ar motoras patvarus? Gal netycia megstantis kaisti? Ar laiko aukstus sukius? Ar labai baisus dirzu ir itempeju keitimo kastai? Ruosiuosi vazinet dujomis, ar draugauja sie varikliai su "gaspromu"? :D


Vw golf 4 1.9 tdi.
Audi A6 C4 2.5 tdi.
Audi 100 c4 2.5tdi.
Audi 80 b3 1.8s.
Audi 80 b3 2.0 16v.
Bmw 318 e36.
Autorius RE: 2.8, 2.8 30v
Martynas29
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 1416
Įstojęs: 12.01.11
Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi 80
Parašyta 2014-12-12 07:35
Teisingas pasirinkimas sita audi su tokiais benzininiais varikliais. Motorai abu tikrai patvarus ir nebijo buti pavaikomi, aisku svarbu nusipirkti visai nenuvaikyta, nes kitaip reikes ideti nemazai pinigu. Sitie abu varikliai tikrai nekaista, jeigu termostatas, vandens pompa ir termomova veikia, tokiu atveju jokiu kaitimo problemu neturesi, cia tau ne BMW, kad labai jautrus varikliai perkaitimams, kas liecia aukstus sukius tai nezinau, kaip juos laiko 2.8 128kw, bet va 2.8 30v 142kw tai juos tikrai labai gerai laiko ir vaziuoja smagiai, nes pats tokia ceske su tokiu varikliu vairuoju, tikrai smagi masina, varbu, kad nebutu quattrine, nes iskarto isaugs kuro sanaudos ir jeigu dar automatas tai isviso ryklys bus. Na silpnesniam 2.8 pakeisti visa pilna komplekta pagrindinio dirzo kainuos nuo 600-700lt cia vient detales, jeigu su darbu tai nuo 1200-1300lt, cia kaip pasiskes surasti, kas keicia, o va 142kw kainuos ant 200lt brangiau, nes stovi hidraulinis itempejas kitaip vadinama granata. Viska pasikeisti galima ir paciam tik reikia butinai tureti veleneliu fiksavimo liniuote ir viskas bus gerai. Na kas liecia dujas pas mane ju dar siuo metu nera, bet kiek zinau tai tikrai sietie abu varikliai labai gerai draugauja su dujomis svarbu, kad butu su tiesioginiu ipurskimu, bet jokiu budu ne paprastos slangines, nes jeigu nors viena karta saus tai turesi daug problemu, beje dar 2.8 128kw tikrai zymiai pigiau islaikyti, kas liecia varikli, o va 2.8 142kw tikrai brangus islaikymas,nes abidvi galvos turi po itempeja su grandinemis ir deje pas beveik visus jie jau arba nusibaigineja, arba ant ribos, pas pati vienas i pabaiga eina, jau taupau ir keisiu. Vienas itempejas su grandine kainuoja 900lt plius dar salnikai ir tarpines, bet uz ta brangu islaikyma jisai atperka savo nerealiu vaziavimu, ko tikrai truks silpnesniam 2.8, bet pas silpnesni sitos problemos nera, nes nera tu itempeju ir tik du veleneliai, todel jeigu turi atliekamu pinigu ir nebijai rizikuoti pirk galingesni ir nepasigailesi, bet jeigu tavo biudzetas ribotas ir nesugebesi islaikyti ir pasikeisti, jeigu reikes nors viena itempeja tai pasekmes gali buti liudnos, jeigu senas itempejas staiga sugestu ir grandine persoktu per danti, lauktu variklio kapitalinis. Nezinau atrodo daugiau maziau parasiau, gal kas dar kazkuo papildys, ko as dar neparasiau, sekmes renkantis.


Mano Audi b2
Redaguotas Martynas29 2014-12-12 15:11
Autorius RE: 2.8, 2.8 30v
vytiokx
Klubo draugas

Atsijungęs
Pranešimai: 199
Įstojęs: 15.09.12
Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi A6
Parašyta 2014-12-12 12:59
Pats turiu kaip ir marcius c4 2.8 30v 142kw.Jei imciau kita ceske tai manau imciau su 128kw 12v.Visur viskas tas pats tik varikliai skiriasi tad apie juos papasakosiu trumpai is savo puses.Vaziuoja smagiai,man duju ima 11.5-12l vaziuojant autostrada ir kokia 15proc mieste kaune.Pas 30v ilgesni begiai man tai atrodo nes vaziuojant 110km rodo 2.8 apsk,vaziuojant 120km/h truputi virs 3000aps.Pats variklis 30v turi pliusu vasara ,kad maziau kaista mieste,kamsciuose ,nes jis turi termomova kuri varikli visada ausina ir niekada beveik nejungia ventiliatoriaus,kas leidzia tokiam dalyke sumazinti kelis lasus kuro,bet kas lieca ziema jeigi sildai masina vietoje,arba sustoji taip pastoveti su masina tai labai silto oro nelauk,nes termomova visada ji kazkiek vesina ,ko nepasakysi apie 12v .Jis greiciau syla ir didesne siluma perduoda siuoje vietoje.Prie pacio variklio ir jo mazgu priejimas daug lengvesnis pas 12v negu pas 30v.Jeigu lendant y vidu kaip man reikejo keisti vostuvu gumelis,tai visas darbas vyksta daug sudetingiau nes 30v variklis daug labiau pavirtes y sonus kas sunkina darbus negu pas 12v.Pas 12v ir maziau visokiu davikliu ir pan,vienu zodziu lengviau eksplotuoti ir maziau kaprizingas variklis .Jeigu kaip paprastam vartotojui ir neieskant quattro tai imciau 2.8 12v,jeigu quattro tada pagalvociau ir apie s4-s6 su 2.2t.Ziurint koks pas tave biudzetas ir supratimas apie technika ir pan.


audi a6 c4 avant 2.8 30v 142kw
Autorius RE: 2.8, 2.8 30v
xmafas
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 87
Įstojęs: 20.03.08
Miestas: Vilnius
Vairuoja: Audi A4
Parašyta 2015-03-30 16:38
Turiu a4 b5 2.8 30v quattro
Tiksliau nesenai nusipirkau. Keiciau karteri radau voshtuvu tarpine.
Manau kazkas keite jau. viena beda maziau.
Bet kuo daugiau vazineju man atrodo kad nifiga nevaziuoja ji. ir negi uzpjautas tas matoras taip.. gal kas is vilniaus esat ir turit toki matora gal norit pravaziuot su mano :)) ir pasakyt ar jis taip turi vaziuot ar amen.
pingvi.com
Autorius RE: 2.8, 2.8 30v
Edma
Administratorius

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 5033
Įstojęs: 24.09.08
Miestas: Utena
Vairuoja: Audi A6
Parašyta 2015-03-30 16:54
bendradarbis su 2.8Q 128kw + LPG, vazineja.

kartais koki duju purkstuka ar siaip filtra pakeicia ir viskas. Nesiskundzia.


Utenos Audifanai Koordinatorius 8- 628 30397 (ezys)
[email protected]

Dabar: Opel Signum 2.2 dti 92Kw Juoda

Buvo: Audi A6/C5 2.4 V6 121Kw Juoda Universalas

Buvo: Audi A3/8L 1.6 74Kw Melyna

Buvo: Audi 80/B3 1.8s 66Kw Pilka sedanas
Autorius RE: 2.8, 2.8 30v
Martynas29
Klubo draugas

Nario avataras

Atsijungęs
Pranešimai: 1416
Įstojęs: 12.01.11
Miestas: Kaunas
Vairuoja: Audi 80
Parašyta 2015-03-30 23:02
Na A4 su tokiu 2.8 30v varikliu ir jeigu dar mechanine deze tai turetu smagiai suktis, del saviskes traukos as tikrai nesiskundziu, gal labiau skundziuosiu greitesniu startavimu is vietos su zieminemis padangomis, nes beveik visada prasukineja ratus 1 ir 2 pavara ir tada antipraslydimo kontrole gesina varikli, todel kartais specialiai isjungiu ASR ir padroziu padangas, bet uz tai startas buna geras, o tavo atveju gal tikrai kazkas negerai su varikliu, arba kokiais davikliais, neprosali ir degima butu pasitikrinti, ar teisingai pastatytas,nes tvarkingas sitas motoriukas tikrai sukasi, kaip isprotejes ir i sedyne turi guldyti normaliai.


Mano Audi b2
Peršokti į forumą:
Paieška



Gimtadieniai
Šiandien gimtadienius švenčia: mikas, Beskut3, DIESEL power, wiliuzas, evaldasa6

Sveikiname!

Apklausa
Kaip dažnai plaunate savo Audi?

Kasdien

2-3 kartus per savaitę

Kartą per savaitę

2-3 kartus per mėnesį

Kartą per mėnesį

2-3 kartus per metus

Kartą per metus

Neplaunu išviso

Laukiu kol lietus nuplaus

Norėdamas balsuoti turite prisijungti.

Rezultatai
Komentarai: 0 
Archyvas
Aukštyn