Ruosiuosi valyt kolektoriu, egr. Buvau nusisukes slanga kur i kolektoriu ateina tai apsinese sieneles normaliai juoda glicia mase, kolektoriuje irgi tas pats. Speju egr voztuvas irgi bus uzsineses? Beje yra tokia kaip ir problemele ties kazkur 3.8k rpm iki ~4k rpm lyg ir uzsidaro turba kazkas tokio dingsta trauka kokiai pusei sekundes ir ismeta debeseli juodo dumo, pratraukus karta jau viskas okey buna. Po kiek laiko vel tas pats. Speju problema irgi, kad kazkas, kazkur uzsikise? Tai vat esu girdejes, kad ten gerai reikia isvalyt, nes viska sujudinus pilnai neisvalius gali itraukt i varikli tu sulipusiu smalkiu, tad klausimas kaip tai teisingai padaryti?
Dar viena problemele, kad stabdziu stiprintuvas leidzia truputeli skyti. Pagrinde toje vietoje kur tvirtinasi prie variklio. Ar ten kazkokia tarpine keiciama stovi? Nes kiek esu girdejes tai pacio stabdziu stiprintuvo tarpine nekeiciama, visa keicia. As galvoju ta vieta kur leidzia tiesiog germetiku pertept issiardzius, ar bus gerai?
Vw golf 4 1.9 tdi.
Audi A6 C4 2.5 tdi.
Audi 100 c4 2.5tdi.
Audi 80 b3 1.8s.
Audi 80 b3 2.0 16v.
Bmw 318 e36.
Redaguotas Perkunas 2015-06-04 03:57
Nu egr galima diagnostiniu butu patikrint kada uzsidaro.lupk kolektoriu ir plauk su gera chemija.jeigu egr veikia ne tikslingai protingiausia butu ji glusint.ir pamirst.
Kas del stabdziu,tai man rodos turi buti pirkt stiprintuvo manzetu.