Sveiki, kiek ieskojau info nieko neradau kas mane domintu.
Taigi situacija tokia is ryto sunkiai vedasi,pirmas uzsivedimas sklandus is puses vertimo padirba 2-3sek pradeda burbuliuot ir gesta, paskui norint uzvest reik kokia minute sukt,kai jau pagavo gali gesint ir vest jokiu problemu, kuras nenuseda idejau 4 atbulinius voztuvus i visus imanomus galus ty.i kuro paemima gryztama is purkstuku gryztamus i siurbli kur sugryzta. Slangutes visos pakeistos filtras taippat. Pagrindinis dirzas pakeistas,ir bandant atreguliuot degima ant saltos rodo 6* siurbli gali sukioti i+ arba i- kampas nesikeicia
salam spec start rodo 6* actual start 0,0* cold start 30,8%
92*C kai pakaites variklis late actual 0,0* cold start 100.2%
92*C kai pakaites variklis early actual 15,2* cold start 19.3%
kai 60*C kai susiles bet neuzvestas variklis spec start 5* actual 0,0* cold start 0.8%
92*C kai variklis darbines spec start 0.2* actual 0,0* cold start 100.2%
kai variklis saltas dirba garsiau kai pasiekia 81*C dirba tyliau.
Ka patarsit kur galu ieskot
Diagnostika nieko nerodo jokiu klaidu nei i avarini rezima ikrenta nei pakaitinimo zvakes ima mirkseti nieko . Saltam degimo kampa rodo 5* kol nepasyla arba kol nepradedi vaziuot o vaziuojant tie laipsniai sutampa spec start su aktual vos ne idealiai per kelias sek gaza pastoviai laikant idealiai rodo ,masina traukia, vaziuojant nedumina viskas ciki tik uzvest nikaip is pirmo karto .Porai sek uzsiveda iskart o paskui suki suki ir net nebando bet kuras tikrai niekur neseda nebent neatidaro voztuvo, kuro pilna zarnele jokio burbulelio.
Klausimas ar eina isimti kuro atidarimo ir degimo ankstinimo voztuvus nenuimant siublio, kokiu zvaigzduciu reikia norint asukt juos? Ir jei imt siurbli ar uztektu nuimt isiurbimo vamzdi tarp kolektoriu ir nereiketu ardyt priekio ? Dar klausimas del degimo kampo, koks jis turi buti saltam varikliui, nes karstas galvoju kad geras, kas gli pakomentuot.
Apziurejau siurbli ir pamaciau, kad kuro dozavimo voztuvelio laidu izoiacija nukritus visa ir laidai pliki tai itariu bus tranzistorius nuejes ir del to blogai vedasi. Kokia to tranzistorio marke gal kas zinote ?
Taigi , suremontuota siurblio el dalis, pakeistos rem komplekas gumeliu, istikrintas siurblys neko blogo nepastebeta . Vedasi taippat 2sek pagauna pasipurto ir uzgesta paskui reikia sukt starteri 2minutes, tada pagauna ir viskas gerai, gali gesint uzsiveda gerai.Koks idealus degimo kampas AKE varikliui 132kw 2,5l 2001m ?
Jo man lygiai taip pat. Bet dabar isvis nebeimanoma uzvesti,bet pastumus pora metru,vel ant starterio uzsiveda,nesuprantu kas daroa. Bandysiu dabar varyti kad degimo kampa paziuretu,nes kompas mete kaskoke klaida del jo....
Pavyko suremontuot masiniuko uzsivedima ,dabar vedasi is puses sukimo. Po daug eksperimentu tobulinimu vazinejimu per servizus be naudos pradejau darba kuro bake. Imontavau papildoma siurbliuka bake kuris kura siurbia is sloviko ir paduoda i kuro magistrale. Sunkiausia buvo numaut gofruoda slanga is sloviko, nuo kuro paemimo su sieteliu. Tada i ta slovika istaciau dar viena surbliuka zemo spaudimo ,puikiai tinka toks koks yra slovike. Bet nebutinai,tinka betkoks dyzelinis siurbliukas ,svarbu kuo mazesnis ir siauresnis ,filtriuko nebedejau nes fiziskai nera jam vietos. Siurbliuko isejima pajungiau tiesiai i gofruota slanga ,kad pumpuotu i kuro filtra, siurblio maitinima prijungiau prie vidinio siurblo ir viskas. Prasizaidziau visa diena, bet rezultatas nuostabus, nebereik pjaut starterio bei akumo. Foto nedariau. Buvo mintis det is langu apiplovimo bacioko,bet manau kad jis ilgai netrauktu nes jis nera skirtas pastoviam darbui. Nors siurbliuko matmenys butu idealus, bet siauras paemimas ir isejimas Gal kam pravers si info .