Sveiki,turiu audi a6-c4 , 95m., quattro , benzinas-dujos.Problema yra tokia kad iš pradžių pradėjo dingti aušinimo skystis,ir kompas kartas nuo karto meta kad maža aušinimo skyščio.Pvz,šendien ryte supyliau net 2,5 L, vandens,jau tasolo ar antifrizo nepilu nes bandau rast problema,vistiek dingsta tas skystis.Variklis vos vos purtosi daugiau nei normaliai dirbt tūrėtų,meta dūma didelį,atrodo kad ryja variklis tą aušinimo skystį,nes nuotėkio nėra niekur.Reduktorius dūjų šaltas.Šilto oro salone nepūčia.Atsūkus aušinimo skyščio dangtelį,varo jį laukan.Bandė draugas sėrvize savo nuorint bent jau pabandyt,tai jis nuorina ir vistiek pūčia.Tas draugas dirba sėrvize savo.Jis man sako kad arba galvai kažkuriai bus AMEN,arba tarpinei AMEN.Gal kas galit kažką patart?Dėkoju iš anksto.
Reikia lupt galvas zemen ir ziuret kas ir kaip ten yra. Nenuemes nieko cia nepasakysi, o del katros galvos cia laimes dalykas pataikyt kuri, nebent iseina kolikus nusisukt ir matysi is kurios puses eina baltas dumas, bet siulau abi keist ,gal uzteks tarpines pakeist ir galvas nuslifuot
Sakai kad gal užteks tarpines pakeist ir galvas nušlifuot.O ką dar gali reikt keist?Nes jei blokas išrudyjęs ar ištrupėjęs kažkiek,tai bloko keist neapsimoka,tada jau geriau visą motora pakeist.
Dazniausia beda yra tarpineje ,jei laiku neremontuot tada jau ima grauzt galvute. Beda galejo atsirast jei blogas antifryzas prastos kokybes,as asmeniskai pilu tik geltonos arba raudonos spalvos. O kai jau keisi tarpines tai tuo paciu keiti pagrindini dirza rolikus ir vandens pompa. Galvutes varztus palieku tuos pacius jei sriegis nera patrauktas. Galvute prisukinet butinai reikia dinamometrinio rakto .
Girdėjau kad bėda būna ne tik Galva,tarpinė... O būna kad blokas,ar bloko kraštai-kantai išsivarže aptrūkinėję,ar aprūdyję,kažką tokio,tada sako neapsimoka jau tvarkyt,jei blokas apgadintas,bet nesu dar girdėjas niekur,kad blokui AMEN būtų kažkam.
Tada lupi galvas ir ivertines situacija remontuoji ,kas liecia bloka tai dar nera teke matyt, kad butu problemu su bloku. Dar pries ardant gali kompresija pasimatuot bus aiskiau ar beapsimoka remontuot gal ziedai jau kaput. Bet turint noro galima ir juos pakeist. Nezinosi koki kita motora nupirksi. Jei tvarkytis del saves ir ilgam vaziavimui tai galima viso variklio kapitalke padaryt ,tik abejoju kad tas variantas patrauklus tavo kisenei. Darant kapitalke galima susverti stumokline grupe tai sumazintu variklio vibracija, nuslifuot galva bloka ir truputi susikeltu suspaudimo laipsnis tuopaciu susikeltu kompresija ,pritrint voztuvu lizdus ,pakeist kompensatorius ir butu naujas varikliukas. Aisku reikia ivertint alkuninio kakliuku bukle, veleneliu stovi. Taip kad veiklos yra nevienai dienai.