Sveiki. Reikia informacijos apie šio tipo variklius kol kas su V6 nebuvau susidures tad manau pasidalinsit informacija Kas mane domina-
1. Kuro sanaudos su tiesioginem 4kartos dujom ir kaip draugauja mototras su dujom.
2. Diržo keitimo kaina.
3. Einamos problemos, girdėjau pro dangtelius megsta tepalas sunktis kokiu dar ligu turi?
4. I ka atkreipti dėmesi žiurint tokiu varikliu?
LABAI DĖKUI ATSAKIUSIEMS
Dar pasiziurek, ar nepulsuoja apsukos ant laisvu apsuku, nes pas situs variklius jos megsta pulsuoti, jeigu vos pastebimai kartais supulsuoja tai gali per daug nekreipti demesio vaziuosi ir nieko bloga nebus, o taip tai kolega viska teisingai tau atsake. Sitie varikliai tikrai neblogi, kas liecia galia ir ekonomija.
Mano Audi b2
Redaguotas Martynas29 2015-11-21 16:29
Cia greiciausiai tik mieste tiek ryja, nes uzmiestyje su sitais varikliais duju 100km, jeigu zinoma viskas tvarkinga ir daugiau virs simto nespausi tai i 9-10l tikrai tilpsi.
Na aš irgi turiu 2.4 121kw A4 B5 Quattro mechanika.
Kai nupirkau buvo pasitepalavęs motoras. Pasikeičiau visas vožtuvų dangtelių tarpines, akles lengvai pasiekiamas, vožtuvų riebokšlius. Ir pilną diržų komplektą su įtempėju, vandens pompa ir t.t..
Visas šitas pakainavo, bet jau antrus metus važiuoju be problemų, be jokių tepalų prasisunkimų. Diržų komplektas surinktas iš geriausių gamintojų su pakeitimu gavosi kažkas apie 1200lt
Susidėjau 4 kartos dujas. Tai sąnaudos mieste 14,5 kažkur nesivelkant vasarą. O trasoj apie 10 važiuojant 120-130km/h
Žiemą pašildymams per tokius šalčius kaip dabar tikrai benzo daug suvalgo. Man per savaitę pašildymams suėjo 15 litrų. Dujų sanaudos dabar irgi išaugusios kažkur + 1,5 +2 litrai. (Aišku žiemą ant sniego ar leduko dažnai neatsispiriu užspaust)
Šiaip patenkintas ja, aišku išlaikymas mano varianto nėra labai jau pigus, na gal todėl, kad neperku pigių detalių