66 kw visi su paprasta turbina (isskyrus naujesnius pumpedusse, bet jie reti, ir cia jau atskira tema), 81 kw su kintamu srautu. Abu varikliai patvarus, paprasti, pigus remontas, tik 81kw kartais apsinesa suodziais ir pastringa geometrijos menteles, isgydoma nesunkiai. Aplenkti viena fura 66kw uztenka, su salyga kad ne 5 zmones masinoj 2 furas is eiles jau sunkiau.. o 81kw tikrai maloniau ir greiciau vaziuoja. Tiek vienas, tiek kitas motoras labai taupus
Su kintama geometrija maksimalu sukimo momenta pasieki anksciau, auto reaguoja i gaza geriau. 66kw tiem kibiram kasdieniui vazinejimui tikrai pakanka, o jei ir pritruksi, persiprogramuosi ir tada tikrai uzteks. Pagrindines bedos - sankabos ( dazniausiai smagratis), generatoriai, starteriai, siurbliai, purkstukai (kaip kada) ir aisku isdilimas pacio variklio