Na ka sveiki visi, sugalvojau aprasyti variklio pagrindinio dirzo keitimo procedura, nes kiek girdejau nemazai kainuoja tas dalykas, o tie kas moka varztelius sukyneti ir turi siektiek entuziazmo manau, kad patys gali pasidaryti.. mirkt
Tai vat visu pirma reikia turet tokia auto: http://img353.imageshack.us/img353/6682/dscn4850wl8.jpg
Ijungiame begi. Atidarome kapota, trukteledami isimame bamperio groteles, ir pazvelge is apacios matome varztus(is viso 2) atsukamus su sesiakampiu http://img353.imageshack.us/my.php?image=dscn4851de2.jpg
Juos atsukus, bamperi, priklaupus is priekio reikia stipriai trukteleti i save, kai jis apie ~5 cm paeina i prieki del viso pikto paziurekite ar atsikabino is soniniu fiksatoriu, ar nera kokiu medvarsciu dar kurnors prisukiota. Vat taip atrodo soninis bamperio fiksatorius http://img219.imageshack.us/my.php?image=dscn4853ev6.jpg matot jis leidzia trukteleti bamperi, i prieki i sona lupt nereikia mirkt. O vat kai uzdesit atgal bamperi apatinius kablius ikabinkite o virsu paspauskite kad isikabintu, nes istumti taip pat lengvai kaip istraukete neis.
Atsukame kondicionieriaus radiatoriu laikacius varztus: http://img237.imageshack.us/img237/2936/dscn4856zy6.jpg
Jo taipogi NEATJUNGIAME! tiesiog nusukame i sona kaip ir "gyvatuka", o kad tai galetume padaryti iskabiname is spyruokles, variklio skyriuje esancia kondicionieriaus slanga: http://img354.imageshack.us/my.php?image=dscn4860uf2.jpg Ir tiksliai nepamenu bet manrods reiks dar viena slanga atpalaiduoti, ja laiko laikiklis prie kebulo, siek tiek zemiau, pamatysit manau kas ten kaip.
Kai skyvai nuimti, nuimame apsaugas ir matome pagrindini dirza visu grazumu.
Dabar vienas svarbiausiu momentu! reikia padaryti kad apatinis ir virsutinis dantraciai nuemus dirza ir uzdejus kita nepajudetu!! tai daroma su specialiais iverztuvais arba atstatant mietkas arba kaip darau as laimingas pasiimat dazu arba korektoriu ir brukstelekite.. Aptiniam dantraciui: bruksniukas ant dantracio ir bruksniukas ant bloko http://img370.imageshack.us/my.php?image=dscn4871ve7.jpg
Virsutiniam dantraciui: bruksniukas ant dantracio ir bruksniukas ant apsaugos http://img370.imageshack.us/my.php?image=dscn4873qp1.jpg
Visi tie bruksniukai uzdejus nauja dirza ir itempus itempeja turi idealiai sutapti!!! galima tik 1-2mm kurio nors vieno bruksniuko paklaida, del to kad senasis dirzas gali buti siektiek issitampes, o tu uzdedi nauja ineissitampiusi..
Tai va kai atzymejome viska, atleidziame itempeja, nuimame pagrindini dirza, dabar keisime vandens pompa, kad ja pakeisti reiks atleisti kronsteina, kuris laiko vairo stiprintuvo siurbli, ji laiko berods tik keli varztai cia vienas matosi tik: http://img354.imageshack.us/my.php?image=dscn4875er0.jpg
Dar kad istrauktumete pompa reiks plasmase ta apsaugine atleisti ir kiek jin leidzia atlenkti, cia jau pakeista nauja pompa ir ja laikantys varztai: http://img115.imageshack.us/my.php?image=dscn4876qf0.jpg
Na va dabar kai nauja pompa ideta galime uzdeti pagrindini dirza. Ta dirzo dali kuri eina nuo virsutinio dantracio, per pompos dantrati iki apatinio dantracio, dekite taip kad isitemptu gerai! o kita puse itemps itempejas. Itempeja dedame nauja! dirza tempiame tol kol sutampa dvi rodyklytes esancios ant itempejo, kad itempti jums prireiks didoko rakto ~27, nes reikia sukti pati itempeja. Kai jau dirza itempeme, BUTINAI suziurekite ar sutampa musu padarytos mietkes virsuje ir apacioje, jeigu jos pabego tai vel atleiskite dirza ir permeskite dantukus kad mietkes sutaptu!
Pries viska surenkant atgal dar karta paziurime ar mietkes sutampa ir ar itempejo rodiklytes sutampa! laimingas Cia tiek daug kartoju tai todel kad jeigu bent per viena dantuka nugrybausite, kurdami varikli suslankstysite voztuvus! NA kaip ir viskas butu, dabar tik belieka surinkti viska atgaline tvarka. Sekmes darbuose mirkt
P.s Jei ka galejau ir pamirsti kurnors koki varzteli, nes keitimas jau senokai vyko laimingas tai ne mano darbai tai kolegos is kito audi klubo.pagalvojau gal kam nors naudinga bus.adminas gali trint ir naikint jei ka nors pazeidziu
Redaguotas KIPAS 2008-12-14 13:33
reikia isimti starteri, ir ant smagracio esancioje skiluteje ideti kaisti apie 8mm, nes su begiu ir stabdziais neimanoma islaikyt (bentjau pas mane)
Egis prisegtas paveikslas:
o kas cia reik dar kompo tokiems traktoriams pats keiciausi nieko nedaziau nieko nekaisciojau tiesiog yra mietkos liaudiskai snekant ir pasistatai pries nuimant dirza o paskui wel tas pats pries uzdedant o jei tau degimo kampas netinka welini ankstini ir wsio... o pas EGI tai arba warztas uzkirmijes buwo ar kas uzwerze "padoriai"kad taip teko wargt...nu bet darykit waikaip kaip ismanot...tada dedes serwizistai daugiau darbo tures taip ir pakels lietuwa is duobes