Mano A4 B5 1.8TQM yra pre-facelift, taigi neturi įvirintų į kėbulą strut bar laikiklių.
Buvau įkvėptas šio http://www.audiworld.com/tech/wheel32.shtml pakabos patobulinimu, ir norėjau pasidalinti savo patirtimi.
- Drėlė
- D8.3 metalo grąžtas
- Kampinis šlifuoklis
- Spaustuvai ("strubcynos")
- 16mm galva
- 6mm šešiakampis raktas
Modifikuojame skersinį:
Skirtingai nei Audiworld, aš ėjau kitu keliu (mano galva paprastesniu):
- 25mm sutrumpinau (nepamenu, lygtais kairę pusę)
- prispaudęs nupjautą dalį nušlifavau tokį patį galą
- ir per 25mm išgręžiau skylę nuo gretimos
Atidarom kapotą
Tikslas - išsukti varžtus iš amortizatorius laikančių lėkštučių.
Ištraukiame akumuliatorių ir apsukame "-" laidą 180 laipsnių (išlošim truputį vietos "rasporkei").
Vairuotojo pusėje kėbule atpalaiduojame laidus, einančius į ECU.
Keleivio pusėje nuimame plastiką šalia stiklo, kaip keičiant salono filtrą.
Dedame A6 laikiklus
Poveržlių nebenaudosime, nes laikiklių storis yra toks pat. Kad laikikliams netrukdytų, stabdžių vamzdelius palenkiau labai lengvai. Kondicionieriaus aliuminiai vamzdeliai storesni, bet pasiduoda.
Sukame laikiklius leidžiant jiems vaikščioti. Skersinis dedamas vidurine kilpa žemyn, veržle į stiklo pusę.
1 varžtu skersinį sukame iš dešinės, nes stabdžių stiprintuvo cilindras neleidžia apie 2-3mm pakilti iki kairės pusės laikiklio skylių. Pasižymime šią vietą ir nuėmę nušlifuojame, kiek reikia.
Aš neturiu kaip, bet turintiems kampinį gražtą reikia išsigręžti skylę kėbule ties skersinio vidurio veržle. Jei niekas nebetrukdo, dažome skersinį ir vėliau viską suveržiame.
Pabaigai:
Modą atlikau vasarą, gali būti, kad kažką praleidau. Dalis susikomplektavau iš auto savartyno už 80 Lt, varžtus davė geresnius, turbūt Opelio - 13mm su fiksuojančiomis šaibomis. Tikiu, kad galima panaudoti modifikavus ir A6 aliuminio skersinį.