Ne, is legendiniu yra tik Ur Quattro ( ju isleista iki 1991 apie 12 tukst.) ir S1 ( ju isleista tik 20). O Sport Quattro tokia savoka bendra. Net S1 vadinasi Sport, tai siauraja prasme S reiskia sport (S2,S4,S6)http://audis1.no.sapo.pt/ viska rasit
Na taip, tik raliui buvo pagaminta 20 S1. Ir paskutine-tik iPikes Peak ivaziuoti USA pasaulio rekordui. Bet visos S1 irgi vadinosi sport Quattro. nes ralis turbut irgi sportas.Kaip ir UR Quattro visos sportines, zinoma, ne tik raliui.Sutinku. Bet ten buvo auksciau iskilusi diskusija del Ur ir Sport savoku. UR vokiskai reiskia pradine, sport- bendra savoka. Gal kas nori pirkti:
http://www.carclassic.com/search.asp?mode=quick&term=audi Pasirodo, S1 kubatura buvo virs 3l, jegu -virs 600. B ralis del to ir baigesi, kad per daug pavojingos tos masinos tapo. Siuolaikinis ralis ne toks ispudingas. Beje, Lietuvoje yra S1 replika-isoriskai viskas panasu labai, net radiatoriai gale, visa trumpesne.
O jei oficialiai - tai UrQuattro buvo gaminama tik kaip kaip sport. Oficialiai ta pati Ur ( jau dalyvavusi 3 metus raliuose) pavadinta oficialiai Sport 1984m. B grupes ralio homologizacijai ( ja tada kiek patrumpino, bet vazinejo ir ilgesni variantai). 1985 patobulinta i S1 ir toliau vadinama sport. Cia painiava su sitomis savokomis, bet esme juk tik viena vis tiek - tai istorines masinos.
http://www.carclassic.com/search.asp?mode=quick&term=audi
Siame http puslapyje parduodama 19-ta priespaskutine audi S1. Ten parduodamos masinos paveiksleliuose yra ir jos homologizacijos dokumentai nufotografuoti. Uzrasyta 3682 cm kub. Kaina, aisku irgi nereali 372,375 USD (250,000 EUR), bet kolekcionieriu ji tiek turbut vertinama.
nu as kiek pamenu,tai pirma b grupej pasirode cupas quattro,paskuj pagamino sport quattro,ji buvo 12" trumpesne,bet nesivalde taip gerai kaip ilga,nes priekis buvo persunkus,va tada pagamino s1 su radiatoriais gale. turiu keleta dokumentiniu filmu ,tai jais remiuosi