Užvedu šaltą – dirba liux.
Jeigu kur atvažiuoji, sustoji, išjungi motorą, po 10-60 min grįžus ir užvedus dūsta, dirba ant kokių 300rpm. Padsosas (kaip beje lietuviškai ji pavadint?) baladojas bandant gazuot, nebent iki dugno sumygi gazą, tada prabirbia ant 4k RPM ir vėl dūsta žemyn.. Po kiek laiko nepriklausomai kas daroma mašina pati "prasigazuoja" ir tada jau žinau kad galima važiuot ramiai.
Įtariu, kad nuo drėgmės prigaruoja kažkur. Vasarą, kai drėgna ir šilta būna kartais pasireikšdavo kažkas panašaus, bet nežinau ar čia susiję. Dabar - nuo tada, kol sniegas iškrito kiekvieną šiltą užvedimą turiu laiko nusivalyt kruopščiai mašiną prieš važiouojant
Elektra (žvakės, laidai, skirstytuvas) sudėti nauji ir ne kinietiški vasarą, tai tą atmetu. Kokius daviklius žiūrėt, ar čia kažkas su krabu negerai? Gumine gofra tarp padsoso ir motoro lyg nesuplyšus.
Ten liaudiskai vadinamas krabas o ne padsosas keik suprantu. Siaip gali buti kuro slegio reguliatorius, man kazkas panasioai buvo, arba tempereturos daviklis kur siuncia info kompui apie variklio temperatura.
vyras16 parašė:
Ten liaudiskai vadinamas krabas o ne padsosas keik suprantu. Siaip gali buti kuro slegio reguliatorius, man kazkas panasioai buvo, arba tempereturos daviklis kur siuncia info kompui apie variklio temperatura.
O tiksliau kuris čia daviklis? ten jų nemažai Įtariu ant storos aušinimo žarnos kažkuris? Atjungimo būdų galima kažką patikrint?
Kuro, niekad bedų nebuvo.. Klausimas - jei su juo bėdų būtų, ar nekiltu pastoviai problemos, ne tik po šilto starto kelias minutes?
Būtų bėda nuolatinė, pereičiau per filtrus, kuro padavimą, bet dabar labai linkęs tikėt, kad čia valdymas nesusitvarko, nes gal kompas bando ne pagal situaciją maišyt benzą..