sveiki noreciau paklausti gal kas tokia turi varianta kaip jos trauka? nes pas mane db isvis traukos nulis buvo td variklis bet uzlinko ir idejau tdi, nera inerculer . Jei kas turejot toki ar zinot kas gali buti kad traukos nera parasykit tik nesakykit kad kura daugiau atsisukt aciu uz atsakymus
kestas5884 prisegtas paveikslas:
sveikas. as turiu toki varianta. dejau varikly is a4 i beske, mechaninis siurblys ir trauka labai gera, uz orginalu tdi 66kw tikrai geriau eina. bet reik pakeist siurblio plunzery ir kumstelius kur stumdo plunzery . gali viska sudet is tdi siurblio ir eis kaip vejas
pas siurbli ardyt taj nenoreciau dar nesurinksiu ar ka blogaj sudesiu bet reikia turet pirma tdi siurbli , o jie nepigus o kuo skirasiasi tdi ir td siurblio plunzeris ir kumsteliai , kiek girdejau taj jie viedoti...
o kur yra ant ismetimo kolektoriaus tas vamzdis kuris grizta i isiurbimo kolektoriu, ar jis daug ka sudaro del traukos? ar tik kad mazesnes kuro sanaudos?
del plunzerio ir kumsteliu tai galiu pasakyt kad jie tikrai nevienodi, skiriasi kumsteliu statumas ir aukstis. o plunzeris td variklio bent jau pas mane masinoj buvo 9mm storio. o tdi buna 10mm. O tas daiktas kuris grazina dumus i isiurbima vadinamas egr, ji atjungus trauka turetu kaskiek pageret, nes variklis svaru ora trauktu be jokiu dumu, del ekologijos tai negaliu nieko pasakyt
nusipirkt reikia mechaniny monometra kad iki kokiu2 bar ar 1.5 skale butu ir pajungt slangute is isiurbimo kolektoriaus i monometra geriausia det trisaky ant tos slangutes kur eina is kolektoriaus i siurbly ir nuo jo pajungt