Sveiki, norėčiau pasiteiraut ar sunku būtų pačiam išspręst šią problemą? Ar sudėtinga po pakeitimo uždėti pagrindinį diržą ir pam? Automobilis audi b3, 87m, 1,8 karbas.
Vidasonas parašė: Sveiki, norėčiau pasiteiraut ar sunku būtų pačiam išspręst šią problemą? Ar sudėtinga po pakeitimo uždėti pagrindinį diržą ir pam? Automobilis audi b3, 87m, 1,8 karbas.
Jei per salnykus leidžia tepalą, tai pirmiausia patikrink ar neužkišta karterio vėdinimo sistema.
Pagrindinis diržas šiam varikliui keičiasi nesunkiai, jei tik turi atitinkamų raktų rinkinuką. Nuimi plastmasinius dangtelius, pastatai veleną pagal žymes, atleidi įtempėją, nuimi seną diržą, uždedi naują, paleidi įtempėją ir jį priverži. Apsuki veleną 1-2 kartus (raktu, ne starteriu!!!) ir patikrini ar visos trys žymės sutampa. Jei sutampa, dedi dangtelius ir važiuoji.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Iš vožtuvų dangtelio (nuo akumo pusės) eina šlanga į oro filtro apačią.
Nukeli oro filtrą, numauni tą šlangą, išvalai skyles filtro korpuse ir pačioj šlangoj ir viskas. Jei nepadės, keiti salnykus, o gal darai ir viso variklio kapitalinį remontą.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2012-07-21 11:24
Esu jau ten valęs. Čia kaip supratau tokiu atveju truputi leistu, o pas mane ten jau gerai pasitaške. Reik bandyt kažką žiūrėt, bet reik važinėt daug pastaruoju metu tai nzn ar verta pradėt db, nes ten nemažai darbo kaip naujokui atrodo ir dar neaišku ar padarysiu pats