Sveiki. Norejau paklaust nuo keliu davikliu pajungtas Audi 80 B3 1.8s radiatoriaus ventiliatorius? Nes yra toks reikalas. Kazkas pasidare su ventiliatorium. ijungus degima visalaika sukasi, nepriklausomai ar variklis saltas ar karstas. Ateinu ryte kurt masina, ijungiu degima ir pradeda suktis ventiliatorius. Tai as paimiau ir atjungiau fyske nuo to daviklio kur i radijatoriu isuktas. Problema dingo. Ijungus degima ventiliatorius nesisuka. Bet viena karta gryzes is po keliones pastebejau, kad variklis truputi perkaito. Uzgesinau masina, islipu ir girdziu kad ventiliatorius sukasi. Galvoju kaip cia gali but, juk atjungiau laida nuo daviklio tai kaip jis gali suktis. Atsidariau kapota, galvoju paziuresiu gal kas pajunge netycia. Nu ziuriu kad atjungtas, o ventiliatorius vistiek sukasi. Tai gal kas gal paaiskint kame saknys? Gal tas ventiliatorius yra pajungtas nuo dar kazkurio daviklio?
yra dar vienas daviklis nuo perkaitimo, ziurint i varikli is priekio jis kiareje puseje prie galvos,virs isiurbimo kolektoriaus paciame priekyje , dvieju kontaktu su termo elemetu
Sveiki. Gal galit kas nors pasakyt ka daro audi 80 b3 bulkos vidurinis ventiliatoriaus kontaktas? Yra 3. Subyrejo ventiliatoriaus variklis, tai turiu b4 radiatoriu su 2 ventiliatoriais, galvojau imest su viskuo, bet pamaciau, kad beskes ventiliatoriai turi tik po 2 laidus, tai srote paemiau bulkos ventiliatoriu, bet ziuriu irgi 2 kontaktai. Fiske tinka, bet nezinau ar veiks? Ir pasakykit tikrai zinantys ar eitu pastatyt b4 radiatoriu su ventiliatoriais i b3?? Dekuj.
Jeigu tektų pasirinkti: Žmona ar automobilis - kokios markės automobilį pasirinktumėte?
Vienas kontaktas įjungia ventiliatorių esant mažesnei skysčio temperatūrai, pvz: +95C, kitas kontaktas dar pagreitina esant dar karštesniui skysčiui, vadinasi yra du ventiliatoriaus greičiai.. manau teip