Taigi, motoras be dujinės įrangos. Važiuojant drėgnu oru (sausas, šaltas oras tokių problemų nesukelia) krenta apsukos iki 800 - 900, dingsta trauka. Kaip bespaustum aksleratorių apsukos nekyla, traukos nėra, šiek tiek variklis pridūsta. Išjungiu variklį, įjungiu - 1 min pasitaiso ir tada vėl tas pats kartojasi.
Redaguotas DrJekyll 2013-04-05 14:28
Autorius
RE: Audi 80 B4 2.3E (5 cil, 98kw) trūkčioja, nėra traukos
Ačiū už atsakymus ir patarimus. Šiek tiek papildysiu kokius reikalus atlikau:
1. Kuro siurblys perrinktas įmonėje, kaip teigia jų meistras - sutvarkytas. Beje sutvarkytas praėjusia vasarą, tai kaip ir nekyla abejonių.
2. Pakeistos žvakės šią žiemą į originalias.
3. Žvakių laidus autoelektrikas matavo ir patikino kad neblogi. Bet susidevėjimas akivaizdus, kontaktai į trambliorių pažaliavę. Kiek pasiekiau, kontaktus pašveičiau.
4. Šiandien išsiardžiau trambliorių. Vidiniai kontaktai parūdyję ir pažaliavę, nušveičiau, iškrapčiau rūdis. Pašveičiau netgi centrinį kontaktą, ten kur išsiima angliukas su spyruokle.
5. Skriejiką keisiu šeštadienį
Uždėjau, užsegiau viską, užsikuria iš pusės apsukos, bet tas pats š. Apsukos krenta, iki 800, laikosi, variklis negęsta, spaudžiu akseleratorių, šiek tiek pakyla, bet stagia leidžias iki 500, vėl iki 800 ir laikos. Girdisi detonacija. Išjungiu variklį, įjungiu, staigia metu pirmą bėgį, apsukas pakeliu iki 3000, raunu iš vietos, antras bėgis , pramuša, galiu važiuoti. Pradedu stabdyt, įmetu laisvą bėgi, apsukos krenta, vėl ta pati istorija.
Žodžiu, užkniso juodai.
Autorius
RE: Audi 80 B4 2.3E (5 cil, 98kw) trūkčioja, nėra traukos
Paziurek: vakumines slangas, dangteli krabo gal strigineja, paskui isivalyk tepalo alsuokli, siaip labai gerai apziurek pasikartosiu vakumines slangas.
Man su A3 taip buvo. Sausu oru buvo gerai, dregnu isvis tragedija. Uzdegimo riteje mikro itrukimai buvo nuo senumo ir pramusinedavo kibirksti ypac kai dregna.
Dregnu oru labai geros salygoms tam. Nepirk nauju, o megink susikeisti su kuo nors.
Utenos Audifanai Koordinatorius 8- 628 30397 (ezys) [email protected]
Dabar: Opel Signum 2.2 dti 92Kw Juoda
Buvo: Audi A6/C5 2.4 V6 121Kw Juoda Universalas
Buvo: Audi A3/8L 1.6 74Kw Melyna
Buvo: Audi 80/B3 1.8s 66Kw Pilka sedanas
Autorius
RE: Audi 80 B4 2.3E (5 cil, 98kw) trūkčioja, nėra traukos
Vakuuminės šlangos tvarkingos, užveržtos naujais chamutais. Tą proga pakeistas salono pečiukas, sutvarkyta visa aušinimo sistema, pekeistas termostatas. Čia kaip ir viskas gerai.
Pakeičiau naują skreijiką ir paskirstytojo dangtelį. Švaru, gražu, užsikuria gražiai.
Tepalai, tepalo filtras pakeisti prieš 2 mėn. Tepalo alsuoklis nuplautas. "Majonezo" ant tepalinio dangtelio nėra. Antifrizas išplėtimo bakelyje neburbuliuoja, skystis švarus.
Problema nedingo, ta pati nesąmonė.
Akys linksta į guma tarp oro filtro or kuro reguliavimo mechanizmo (padilusios lėkštės??). O čia reikalingas specas, kuris norėtų ir galėtų tuom užsiimti, gal žinote kas ?
Pas mane labai panasi problema. Irgi b4 2.3 duodu gazo apsukos nukrenta iki 7 ir atsistato po biski... Tikrinau gofra ( buvo pora iskilimu, klijavau), laisvu apsuku rele ar kaip ji vadinasi keiciau i kita, bet rezultatas kiko toks pats... Kalbejau su diagnostiju, sake kad tai yra visu siu varikliu problema su apsukom... Tad kad tai istaisyti reikia pakeisti krabo smegenis vadinamas... Svalkese sunku rasti gera, o ju naujo kaina 1800k. Tad meginsiu laisvadieni viena chimija daryt. Uz savaites kokios tai darysiu ir imesiu i atskira tema rezultatus
Autorius
RE: Audi 80 B4 2.3E (5 cil, 98kw) trūkčioja, nėra traukos
visu pirma nori įspėti, kad žmonės vengtų autoserviso Kaune Raudondvario pl. už techninės apžiūros centro, įmonės pavadinimą papildysiu. Negana to, kad už vadinama diagnostika 80 lt nulupo, tai dar tramblioriaus pakeitimą 600Lt įkainavo. Ir kaip susidarė bendras vaizdas, tai autoelektrikas kokia 15 min prie automobilio stovėjo. Vagys, sukčiai ir nachalai.
Geros naujienos, tai kad mašina sutaisė per kančias rastas tikras garažinis meistriukas kuris specilizuojasi senesniuose varikliuose ir kuro sistemose. Jis aptiko 2 bėdas: prastos kokybės skriejiką (naują pirkau aleksoto turguje) ir užsikimšusi "banto bolt with filter" (detales ID: 048133505) Nr 11 pažymėtas datagramoje:
Išsuko (atsargiai nes net 6 atmosferos laikosi), parodė kiek šiukšlių, praputė su kompresoriumi, įstatė atgal ir mašina pataisyta. Važiuoja dabar kaip ledas (aišku liepė trambliorių seną pastatyti, nes kokybiškas)
Žmogelis superinis, galima sakyti, kad "kalbėjosi" su mašinos varikliu.
Vardas Valdas, mob. 868631662
Redaguotas DrJekyll 2013-04-09 22:24
Autorius
RE: Audi 80 B4 2.3E (5 cil, 98kw) trūkčioja, nėra traukos
Jo, skylėtas varžtas su vidiniu papildomu filtru buvo užsikišęs, ir taip tas varžtas kur į dozatorių įsuktas iš vidinės pusės (arčiau motoro), kitų NR 11 (įsuktų į kuro filtrą ir į dozatorių iš lanžerono pusės) nelietėm.
Redaguotas DrJekyll 2013-04-11 14:52
Autorius
RE: Audi 80 B4 2.3E (5 cil, 98kw) trūkčioja, nėra traukos
Sveiki. Kad nekurti naujos temos, noreciau paklausti jusu nuomones, apie mano beda. Mano audi taip pat trukcioja...ypac rytais, uzkurus truputi paciaudi ir po puses minutes, kaip ir nustoja. Bet vaziuojant, ypac jau ysibegejus ir yjungus 4 ar 5 pavara, meginant tolygiai laikyti "gaza", ji akivaizdziai netolygiai dirba ir "spardosi". Kartais to nebuna, kartais net nervai pradeda imt, kaip ykyriai "tamposi" Varikliukas paprastas > 2l 66kw benzinas. Keiciau lemda, zvaklaidzius, zvakes, kuro filtra, skriejika, dangtelis atrodo sveikas, vakumines "slangos" geros, oro filtras naujas. Nebezinau ko ieskoti...gal kas turi patirties ir patarimu, siuo klausimui ?