Sveiki forumieciai, norejau pasiteirauti, gal kasnors esate susidures su audi b3 quattro pakabinamu kardano guoliu? Kiek zinau nauji jie parduodami tik kartu su visu kardanu ir uz kosmine kaina keturiuose zieduose . Gal zinote tiksliai nuo kokios kitos auto ji galima pritaikyti ir pastatyti, buciau dekingas ( audi 80 1990m 2.0 - 83 kw)
(Kiek suprantu pas visas ir visomis kubaturomis b3 quattro kebulu jis yra toks pat)
<Tomutis> ,o jei konkreciau norint ji pritaikyti ka reik koreguoti? Ausis prie kebulo speju reik pervirinti ar atitinka ju tvirtinimas?Gal tu sau esi keites ir asmeniskai su tuo susidurei?Noreciau daugiau info ar cia verta paciam apsiimti burtininko amato siuo reikalu ar varyti i daneliskiu autocentra
<Tomutis> , o tu keitei b3 ar b2 audinei? Kaip ten reikalai su tuo kardano ismovimu? reik kryzmes ardyti ar ne? Nes kiek suprantu ten turi buti varztas kuri issukus kardanas turi issitraukti is slicu ir likti dvi dalys? Idomu ar kryzmiu neisardzius imanoma ten ji isrinkti i dvi dalis, nes speju kryzmiu stoporai bus uzpuve.Bleen neturiu siuo metu duobes. Gal dar is forumieciu kasnors esate susidure su tokiu remontu?
b2, bet b3 viskas taip pat. Toje vietoje kur kryzme yra varztas. Ji atsukus kardanas pasidalina i dvi dalis. Nuemi pakabinama, uzpresuoji nauja, sumauni slicus ir uzsuki varzta. Tik pasizymek kardana pries padalinima, kad atgal sudedamas pataikytum ant tu paciu slicu. Kitaip teks vezti balansuoti kardana.
Na dabar aiskiau dekui uz info, nes as kazkaip galvojau kad kryzmes neisardzius neturesiu priejimo atsukti varzto kadangi kiek pamenu ten tarpai per krizme neitin dideli priejimui prie jo.