Sveiki, norejau paklausti turbinos valdymas elektrinis kur yra, ir is jo iseina virsuj slangute, gazuojant turetu traukt vakuma pagal viska? O pas mane atvirksciai pucia is jos, ir turbinos asele nevaiksto uzmovus ja. Cia beda tame elektriniam vakumo valdyme? ar kur kitur?
duosiu patarima nesuk galvos del tu vakumu nes tokia turbina nukrauna vakumas jejgu treciam begije varysi dugnu gali paprasciausiai pajimt slangute uzmaut ant pusles o kita gala ant slangos kur nuejna i intercooleri numoves slangike kur pajungta buna i relike . trumpai tariant ne cia ieskai bedos jei masina tau netrauke nes slegimine turbina visda yra uzdarytoj padet ir ja nukrauna kai slegi pamato kompas per dideli tada vakuumas pasiduoda i puslike ir pradaro voztuva slegis nukrenta , bet tokei masinai sudetinga toki slegi sukelt kad ta relike sudirbtu ir nukrautu trubina
is kur visi traukia kad turi girdetis turbina? kaikuriuose modeliuose girdisi bet tik kaikuriuose ir dar nesu isitikines ar taip turi but. Temos autoriau, gal pirma papasakok kuo skundiesi? tada galima bus kalbet apie kitus dalykus
Golf mk2 > Audi 100 c4 TDI > Audi A6 c4 TDI > Ford Galaxy TDI > Audi A6 c4 TDI quattro > Audi A4 b5 TDI
turbo ima girdetis kai xebra isimenta katalyzus arba bakelius tada girdisi is agalo neblogai o jej girdisi is po kapoto reiskes turbinai arteja paskutinioji
nors kita vertus mano bicas su beske du metus atvainejo su kaukiancia turbo
Skundziuosi idomia trauka, netraukia kaip turi traukti ji, spaudi gazo pedala iki grindu ir jokio sokimo i prieki uzsilagines greitis po truputi kyla ir tiek, bet siandiena uzglusinau egr, trauka iskarto pagerejo geresne, bet dar itariu jog kokia matuokle bus nuejus