Sveiki gal kam taip buvo kad labai perpiltu benzina mono ipurskimas viska keiciau ,bet nieks nepadeda beliko mintis atreguliuot ta servo varikliuka 6 kontaktu ir kuom jis skiriasi nuo 4? gal dar tas tps dar bludija video nuoroda- https://www.youtube.com/watch?v=yCDZ9_lJBuk
Temperatūros daviklį (kur eina į variklio kompą, o ne skydelį) reikėtų patikrinti (kelioliką lt kainuoja, tai galima ir pasikeisti), dėl zondo irgi gali būti, bet dėl zondo, kai mašina nesušylus turi gerai dirbti, tik tuomet kai pereina į "closed loop" turėtų varyti per riebiai, tai nežinau ar čia visad taip, ar tik kai pašyla. Zondo išėjimą galima tikrinti osciloskopu, nusipiešiant kreives ką grąžina, arba jeigu įmanoma per diagnostiką (neesu tikras ar šitas ECU tokius parametrus gali atvaizduoti).
Jeigu gali atvaizduoti tai tikrinimas vyktų taip: zondo įtampa turėtų šokinėti ~0.1-~0.9V ribose, atjungus kokį nors vakumą mišinys turėtų užliesėti, ir įtampa turi nukristi, galiam ir pariebinti, įpurškus kokį degiojo mišinio (carb cleanerio) pro oro paėmimą (su saiku aišku), įtampa turi pakilti.
Redaguotas Elektrik 2015-01-15 02:44
Davikliai visi pakeisti ir tas antifrizo melynas ir tas oro, juodas virs purkstuko stovintis, jo jin salta katik uzvedus labai perpilineja pasilus geriau, bet vistiek perpila susuki naujas zvakes atsigauna o paskui isvis sugadina tas zvakes, isipyles 20ltr benzo nuvaziavau 96km itariu kompas pastipo
Bet viskas vyksta kai masina salta katik uzvedus taj juk lemdazondas neveikia kol nepasyla ar klystu? Atradau toki dalyka palieku per nakti atjunges klemas nuo akumo tada ryte uzkurus nebeperpilineja bet uzknisa visa laik nujiminet klemas.