Sveiki visi . Aš čia su tokiu klausimu. Pas mane Audi b4 dyzelis. Taigi šiandien grįžus namo ir ištraukus raktelį iš užvedimo spynelės pajaučiau, kad raktas yra karštas. Po to palaukiau kol atvės raktas, vėl įkišau į užvedimo spynelę užkūriau, užgesinau ištraukiau raktelį ir vėl karštas. O prieš tai ryte po važiavimo ištraukus raktelį viskas buvo gerai. Kame gali būti bėda? Ar čia kažkur trumpint pradėjo?
Kaista spynelė??? Mistika.
1. Nei į pačią spynelę, nei į vairo spyną jokie laidai neateina.
2. Laidai ateina tik į spynelės kontaktinę grupę plastmasiniu korpusu (žr. pav), kuri neturi praktiškai jokio šiluminio ryšio su rakteliu.
3. Jei trumpintų kontaktinė grupė tai irgi atpuola. Juk įjungus degimą ir veikiant varikliui visi joje esantys kontaktai (išskyrus vieną) susijungia krūvon. Jei susijungtų ir paskutinis tai starteris nepaliaujamai kauktų ( o gal ir ne, nes yra tam apsauga).
4. Jei grupėj nebūtų patikimo kontakto, būtų problemos su užvedimu ar kas nors armatūroj neveiktų.
5. Mano supratimu, tema sukurta durniams gaudyti.
Jei aš klystu, pateikite savo versiją.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Jeigu tikrai daug įtampos krenta kontaktinei grupei ir akivaizdžiai nesimato pagal el. prietaisus kad yra gedimas, tai per kažkurį laiką tikrai gali įkaisti ir pati spynelė. Beto grupės daromos iš aukštą temp. atlaikančios plastmasės. Ir šeip bet kokiu atveju kaista nuo kontaktų nes daugiau papraščiausiai nėra nuo ko kaist. Išvada keisk grupe jei nenori užsidegt.
Golf mk2 > Audi 100 c4 TDI > Audi A6 c4 TDI > Ford Galaxy TDI > Audi A6 c4 TDI quattro > Audi A4 b5 TDI
Mano nekaista. B3 ir B5 spynelės ir viso užrakto konstrukcija mano iščiupinėta. Nebent dyzelio yra kas nors kitaip.
tankist, sukritikuokite 3. punktą. Jei ir bus kažkoks mažai pastebimas įtampos kritimas kontaktuose, tai vargu ar nuo tos šilumos tiek įkais pati spynelė su visu masyviu vairo užraktu. Juk kitaip neįkais ir raktelis. Trumpas sujungimas (nuotekis į masę) k. grupėje pagal konstrukciją tiesiog neįmanomas.
Temos autorius nesiskundžia jokiais kitais gedimais.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2017-10-31 11:19
Galima paprastai paskaičiuot. Beškei nuo kontaktinės grupės veikia dvi artimos lemputės po 55W, pečiukas apie 50W, dar siurblys, kompai ir kitokia smulkmė, taigi galima dar dadėt apie 2-3A, viso 160W/14V + 3A = ~14A. Visos grandinės varža gaunasi R=U/I=14/14=1 Om. Tada sakykim dėl dulkių, senatvės, kibirkščių ir tt grupės varža nuo kelių miliomų padidėja iki 0,4 omo, ko pasekoje bendra varža padidėja iki 1,4 omo, o srovė sumažėja I=U/R=14/1,5=10A. Kas gaunasi: Itampos kritimas ant grupės U=IR=9,3A*0,5oM=4V Stiprus grupės kontaktų šylimas, kurio galia lygi P=UI=4V*10A= ~40W
Išvados: dėl kontaktinės grupės nusidėvėjimo šiek tiek pakilus jos varžai, per ją gali nukristi 4V, ko statistinis vairuotojas iš žibintų šviesos ar kitų dalykų ypač šviesią gražią dieną nė nepastebės, o pati grupė kais tikrai smarkiai, beveik kaip halogeninė priekinių žibintų lemputė, ko pasekoje per ilgesnę kelionę gali įkaisti ir visai šalia esanti spynelė kartu su raktu
Golf mk2 > Audi 100 c4 TDI > Audi A6 c4 TDI > Ford Galaxy TDI > Audi A6 c4 TDI quattro > Audi A4 b5 TDI
toto parašė:
graziai skaiciavai,tik pamirsai,kad visi mineti prietaisai dirba per x rele.spynos kontaktaitik ja uzmaitina,o jega eina nuo akumo per saugikline
Kur yra rele X?
Golf mk2 > Audi 100 c4 TDI > Audi A6 c4 TDI > Ford Galaxy TDI > Audi A6 c4 TDI quattro > Audi A4 b5 TDI
tankist prisegtas paveikslas:
Ta rėlė vadinasi gal kiek kitaip, bet ji užmaitima visą X terminalą, ty, tą kas veikia tik įjungus degimą. Spynelė tik valdo šitą relę.
Čia A80 B3 relės:
O čia gal B4.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2017-10-31 19:16
Tokiu atveju reikia žiūrėt ar ištikrujų pas temos autorių toje vietoje stovi ta relė,o ne trumpiklis koks nors. Beto spynelė tiesiogiai užmaitina 15 terminalą prie kurio prijungti likę nedaug srovės vartojantys prietaisai, kuriuose gali būti gedimas ir trumpinti.
Golf mk2 > Audi 100 c4 TDI > Audi A6 c4 TDI > Ford Galaxy TDI > Audi A6 c4 TDI quattro > Audi A4 b5 TDI