Sveiki visi, esu naujas narys, forume pasiskaičiau, kad b3 dohc velnių priėdęs variklis jei būna su dujom, aš nupirkau ją su nežinia kada įdėtom dujom, lyg ir 2013 metais buvo dėtos pagal dokumentus visus, ir šiuo metu ant bendzino nebenori nei kurtis nei dirbti, todėl važinėju tik dujomis, aš asmeniškai norėčiau išmesti tas dujas ir važinėti bendzinu, tik va bėda, kad reikia susitvarkyti bendzina, čia skaičiau, kad daryti variklio kapitalini ir panašiai neapsimoka (kadangi dujos dėtos senai ir nežinia kada buvo važinėta bendzinu (pirkau jau nebevažiuojančia bendzinu) sprendžiu, kad reiktu kapitalinio) tai kaip su tuo kapitaliniu remontu? Ar daug investiciju reikalauja, kas būtiniausia tvarkyti (suprantu, kad viską reikia keisti) ir kokios dažniausios problemos gali būti? Kolkas mano žiniom, filtrai geri, siurbliukas veikia ir panašiai, tik vat dėl krabo negaliu garantuoti, nes nerandu savam rajone kas turėtų tokią dalimis paleides ar bent krabą turėtų (realiai daugiausiai mastau, kad krabui šakės). Jeigu kuriant ant bendzino kartais būna užsikuria, bet jei nelaikysi apsukų virš 3000, ji iškart užgesta, dėl ko taip gali būti? Kolkas tik tiek įdomu, vėliau tikriausiai dar atsiras klausimų
Galvos kap.remontas, tada cilinndru ir alkuninio tekinimas, slifavimas. Stumokliai, indeklai ziedai. Visos tarpines. Tepalo siurblys. Grubiai tiek. Tad isitikink ar reik tau to kapitalinio.
Ak, ak ir koks dar gajus liaudyje paplitęs mitas, - esą dujos gadina variklį. Atsipeikėkit. Nesąmones skleidžia tie, kurie patys dujom niekada nevažinėjo. Mano A80 B3 1,8 per 14 metų vien tik dujom nulėkė virš 250 t km Lietuvoje ir jam nieko neatsitiko. Priešingai, jis gyvybingas kaip ir būtų naujas.
Kalbant apie temos autoriaus atvejį, aš nematau jokio reikalo nei daryt kapitalinį, nei išmest dujinę įrangą. Paprastai kliaras variklis pusėtinai dirba benzinu, o dujom - niekaip. O čia - atvirkščiai. Sukiši tūkstantį € mažiausiai, o naudos tikrai nebus.
Kodėl neina benzinu tai reikia žiūrėt. Gal benzo pompa ar kas... Dujos jam tikrai nepakenkė.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2017-08-26 21:36
ne dujos motorus uzpjauna, o ju sistemu netvarkingas darbas. ne visi lietuvos taupuoliai priziuri savo gaspromo irangas automobiliuose. vazineja liesais misiniai (ale maziau valgo), saudanciomis ar dar kokiais defektais. tada ir buna kaka reziume.
P.s. dujos sausesnis degalas, tai vistiek dilimo niuansai kitokie
P.s.s. ne visi varikliai draugauja su jomis
Žiūrint kam tu nori mašiną daryti, ar kasdieniniam važinėjimui, ar projektą kokį. Jei kasdien, tai žinoma tik su dujom, nebent pinigų neskaičiuoji. Jei dujos tvarkingos t.y. reduktorius, filtrai, mišinys ir t.t, turėtų viskas puikiai veikti. Dėl benzino, pradžioje reikėtų žiūrėti lėkštę, kuri manau bus sulankstyta, poto krabą, siurblį ar veikia, slėgio reguliatorius, purkštukai. Esu girdėjęs, kad būtent varikliai su krabais nelabai draugauja su dujomis, užtenka vieno gero šuvio ir lėkštė sulankstyta, ko pasekoje benzas pradeda grybaut. Tačiau jei viskas bus tvarkinga ir nuolat prižiūrėta, tarnaus ilgai. Asmeniškai manau, kad 1 kartos dujos puikiausiai bendrauja su korbais, per 7 metus nebuvo nei karto šovę ir manau, kad išvis nešaudo. 2-3 kartos puikiai susišneka su mono įpurškimais, elektroniniam purškalui - 4 kartos yra tobula. O štai dėl tų krabų tai dauguma skundžiasi su dujomis, o ir šeip pati maitinimo sistema prasta, sunkiai tvarkoma, dalių sveikų sunku rasti, visos lėkštės iššaudytos dujomis..
Citata iš pirmo straipsnio: „2. Nuvažiavę 10 tūkst. km dujomis, kitą 1 tūkst. km važiuokite tik benzinu. Taip tikrai palengvinsite variklio dalią. Kaip sako meistrai, neleisite jam išdžiūti.” Šito teiginio nesuprantu. Manau, kad jis visiškai netinka karbiuratoriniam varikliui. Juk čia nėra kam išdžiūti, nebent karbiuratoriui. O kas jam nuo to kenkia? Gal kas apšvies?
Kas kita, kai sumontuota IV kartos dujos. Čia nori nenori užvedi benzinu ir dar nuvažiuoji kelis km.
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2017-09-04 20:04
Sveiki! Ačiū visiem už atdakymus, dabar bandau ieškoti problemų su krabu.. Kas jam gali būt? Užsikiša ar dar koks variantas? Bandžiau važiuodamas perjungti iš dujų į bendzina, pradžioj variklis šiek tiek pridusta (jei laikau aukštas apsukas ~3000 kitu atvėju užgesta variklis) bet kai duodi gazo iki dugno, kad net koja paskausta ji važiuoja, staigiai bėgius jungiant ji reaguoja normaliai, tai ta prasme kas per problemos? Jei galiu važiuoti bendzinu, kodėl negaliu užsikurti ir laikyti mažų apsukų?
P.s. Lėkštute keičiau, graži tvarkinga, kilnojasi be problemų niekur neliečia. Tarpai labai labai minimalūs, sunku įžiūrėti. Siurbliukas sudirba, galvoju gal slėgio reikiamo nesukelia, gal netgi ir tas turi įtakos..
P.s.s prisegsiu vėliau kelias nuotraukas su kitu komentaru ir prašysiu pagalbos paaiškint kas kaip
Redaguotas Dziozis 2017-09-28 22:33
Nuotraukose rodau šlangute per kuria leido bendziną baisiai, nr.2 nuotraukoj parodyta vieta per kur leido bendzina. Tuo metu kaip ten leisdavo bendzina mašina bandė kurtis, bandydavo griebt, kartais užsikurdavo bet gazo nepriimdavo. Pakeičiau šlangute, nebeleidžia bendzino ir vėl nenbenori net bandyt užsikurt ant bendzino. Bet kaip minėjau važiuojant ir jungiant bendzina mašina važiuoja..