viskas priklauso kiek investuot zadi ir kokie pacio sugebejimai. reik variklio ausu nuo b4 cabrio 1.8 20v motoro, donoro su 1.8t motoru ir visa elektros instaliacija reikalinga motorui gyvent ir dar visokiu dalyku.
AGU megstamas pasirinkimas. kam jas gamint, jei gali nusipirkt gatava produkta ir isvengt problemu. jei noresi ekspertizes eit ar dar kazka, tai netiks home made tokie dalykai
ViDiS91 parašė:
O tarkim ausis darytis pačiam ir taikyt, ar būtina nuo cabrio 1.8 20v ?
Ir kokiu kodu geriausia dėt motorą? AGU ar AEB ?
uz betkoki gamini norint iteisint masina su tokiu varikliu ir konstrukciniais pakeitimas ekspertizes metu reikes breziniu su matmenimis kaip padarytas laikiklis
ViDiS91 parašė:
Priklauso ar dar įmanoma rast tas ausis.. ką reikia keisti be variklio ? Pusašiai, stabdžiai, dėžė, sankaba ?
imanoma. dar ju ardomi skelbimu iskrenta arba blogiausiu atveju e-bay. uzskayt nauja originala biski brangoka gali but. Stabdziai? jei kyla tokie klausimai, tai panasu 0 supratimo yra. zaisliniai stabdziai ten, maziausiai modifikaciju pereit i G60 2 cilindriuku suportus ir 279mm diskus. brangu tai palyginus su efektyvumu, kuri gauni, bet viskas originalu ir nereik perdarinet nieko. pusasiai renkasi pagal deze kuri bus. sankaba betkokiu atveju renkama pagal galia, kuria generuos motoras